۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۲۵۱۹۹
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دشمن برای جلوگیری از اقدامات مثبت دولت حوادث اخیر را شکل داد

دشمن برای جلوگیری از اقدامات مثبت دولت حوادث اخیر را شکل داد
حجت الاسلام والمسلمین لونی با اشاره به تلاش های اقتصادی دولت گفت: دولت سیزدهم برای حل مشکلات عزم خود را جزم کرد و همین امر سبب شد دشمن راهبرد خود را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شب گذشته در حاشیه نشست خبری مجمع طلاب شاهد با اشاره به وضعیت کشور گفت: قلب مؤمنین با این دولت گره خورده و دلها توحیدی است و این دولت عزم خود را جزم کرده تا مشکلات اقتصادی را حل کند.

وی با اشاره به سودجویی بسیاری در دولت سابق با استفاده از رانت ارز 4200 و خصومت آن ها با دولت فعلی ابراز کرد: مشکلات اقتصادی کنونی زخم های بازی هستند که دولت برای رفع آن ها تلاش می کند اما عده ای نمی خواهند این مشکلات حل شود تا بتوانند به نظام ضربه بزنند.

رئیس هیأت مدیره مجمع طلاب شاهد با بیان اینکه ما حامیان جمهوری اسلامی محکم ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمن سوء استفاده کند، اظهار داشت: دشمنان خارجی نیز میدان حمله به جمهوری اسلامی را از سمت اقتصاد به سمت فرهنگ بردند تا فعالیت های دولت درگیر حاشیه بشود و مشکلات همچنان حل نشود. دشمن می دانست دولت در صدد حل مشکلات عدیده اقتصادی است که توان ضربه زدن دشمن را می گیرد.

وی در پاسخ به نقش مجمع طلاب شاهد در انقلابی ماندن حوزه، خاطرنشان کرد: جریان انقلابی که عمده و اساس حوزه است از شکاف و دو قطبی سازی در حوزه جلوگیری کند که خواسته مقام معظم رهبری و بزرگان حوزه این موضوع است و این نیز به دلیل متانت جریان انقلاب است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی انقلابی حوزه علمیه قم، در پایان اظهار داشت: در حرکت انقلاب همه دلسوز هستند و متن حوزه نیز انقلابی است زیرا اگر عزیزی عمق اسلام را درک کرده  و از معارف رشد کرده باشد غیر ممکن است این فرد متصل به اندیشه معصومین، عنصری ایستا باشد بلکه بدون شک پویا است.

ارسال نظرات