۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۲۵۳۱۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جنگ امروز در دنیا برای حاکمیت قرآن با تفسیر اهل بیتی است

جنگ امروز در دنیا برای حاکمیت قرآن با تفسیر اهل بیتی است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جنگ امروز در دنیا برای حاکمیت قرآن با تفسیر اهل بیتی است، اما برخی آن را قبول نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی نسل نو که در مسجد صفاری کاشان برگزار شد، گفت: اراده خدا بر این است که قرآن با تفسیر اهل بیت(ع) حاکم شود.

وی افزود: وظیفه پیامبراکرم(ص) در مرحله نخست خواندن قرآن است و بعد پاک کردن نفس از رذائل اخلاقی و تفسیر قرآن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید، افرادی می‌توانند از صراط آخرت عبور کنند که صراط دنیا یعنی امامان را شناخته باشند و به دستورات آن‌ها عمل کرده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه غیبت و تهمت از موضوعاتی است که انسان را در قیامت زیاد معطل می‌کنند، افزود: غیبت و تهمت از موضوعاتی است که در قیامت تنها با رضایت طرف مقابل بخشیده می‌شود.

وی ادامه داد: پل صراط برای شهدا باریک و برنده نیست و شهدا می‌توانند با شفاعت از کسانی که گرفتار عبور از پل صراط هستند آن‌ها را نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه ابراز امیدواری کرد طرح جشنواره قرآنی نسل نو با کمک و همکاری آموزش و پرورش، بسیج و کانون‌های فرهنگی توسعه و فراگیر شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات