۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۲۵۱۹۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هراس است

آمریکا از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هراس است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب با ایران قوی و مقتدر مخالف هستند، گفت: آمریکا از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هراس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در دیدار با خانواده آقای شاهین مهر مجروح حادثه تروریستی شاه چراغ در راوند کاشان، گفت: آمریکا و غرب با ایران قوی و مقتدر مخالف هستند.

وی افزود: پیامبران الهی بویژه پیامبر اسلام(ص) در طول تاریخ همواره مورد هجوم دشمنان اسلام بوده اند و این سیر تاریخی ادامه داشته تا به نهضت حضرت امام خمینی(ره) منتهی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امام خمینی(ره) در برابر ذلت و خواری حکومت شاهنشاهی و تسلیم مطلق بودن شاه ایران مقابل آمریکا و ظلم به مردم ایران سکوت را جایز ندانست و قیام کرد.

وی با اشاره به اینکه شاه در خاطرات خود اعتراف کرده آمریکا به او دستور حمله هواپیما‌های ایران به مردم ویتنام را صادر کرد و شاه جرات مخالفت با آمریکا را نداشت، افزود: سلطه آمریکا بر ایران اوج ذلت یک کشور در رژیم طاغوت بود.

به گفته وی امام خمینی(ره) با قیام خود و سرنگونی رژیم طاغوت پهلوی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران با شعار نه غربی، نه شرقی جمهوری اسلامی ایران، عزت و اقتدار را به ملت و کشور ایران برگردانید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های آمریکا از جمله مسلح کردن منافقان و ترور مردم و مسئولان کشور آغاز شد و ۱۷ هزار نفر به شهادت رسیدند، اظهار داشت: با ایستادگی و مقاومت مردم ایران آمریکا و منافقین شکست خوردند.

وی ادامه داد: آمریکا در توطئه‌ای دیگر با حمایت مالی و تسلیحاتی از صدام جنگ هشت ساله را به مردم ایران تحمیل کرد، اما بسیج و سپاه و ارتش و مردم در مقابل آمریکا و صدام ایستادند تا به پیروزی رسیدند.

به گفته وی آمریکا در ادامه توطئه‌های خود بر علیه ملت ایران این بار داعش را تاسیس کرد و اعلام کرد تا ۳۰ سال آینده هیچ قدرتی نمی‌تواند داعش را شکست دهد، اما رهبر معظم انقلاب از حاج قاسم خواست با داعش مقابله کند و در این توطئه نیز آمریکا شکست خورد و حاج قاسم به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آمریکا در ادامه شکست‌های سریالی از جمهوری اسلامی با قاچاق اسلحه به کشور به دنبال ایجاد و آشوب و اغتشاش در کشور است.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که دشمن با ایران قوی مخالف است و به دنبال تضیف ایران است، افزود: یکی از اهداف دشمن در حملات تروریستی ایجاد ترس و وحشت در جامعه است تا مردم را از رهبری و نظام جدا کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان برداشتن بصیرت و دشمن شناسی تأکید کرد و ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و غرب در حالی با شعار دروغ زن، زندگی و آزادی به دنبال فریب مردم ایران هستند که زن در آمریکا و غرب و اسرائیل مانند برده در بدترین شرایط اخلاقی قرار دارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات