۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۵۲۵۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تذکر لسانی تعطیل بردار نیست

تذکر لسانی تعطیل بردار نیست
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه تذکر لسانی تعطیل شدنی نیست، گفت: در انجام فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر نباید ناامید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان، گفت: جمهوری اسلامی ایران استمرار ولایت الهیه است.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران باید محکم و استوار باقی بماند، اولویت نخست را حفظ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بعد از اولویت نخست باید تا جایی که توان داریم برای انجام اولویت‌های بعدی تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه باید مراقب بود که عامل تهاجم فرهنگی نباشیم، یادآور شد: آیت الله مصباح می‌فرماید، در یک مقطعی عاملان فرهنگی، خود عامل تهاجم فرهنگی شده بودند.

به گفته وی طرح‌های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، بینش شهید مطهری، طرح آیت الله مصباح و امیربیان برای تقویت مبلغان دینی از جمله فعالیت‌های ایجابی که در دست اجرا است، اما نتیجه آن زمانبر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر جدی گرفتن تذکر لسانی تأکید کرد و با اشاره به اینکه در انجام تذکر لسانی نباید ناامید شد، افزود: تذکر لسانی تعطیل شدنی نیست؛ تذکر لسانی تاثیرگذار و قدرت تذکر لسانی نباید نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: در فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر نباید نا امید شد چرا که انقلاب اسلامی با عنایت امام زمان(عج) به انقلاب جهانی متصل خواهد شد و اغتشاشات و نا آرامی‌ها نیز تلاطم‌های همین این مسیر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات