۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۲۵۵۱۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت وحدت و همبستگی میان نیروهای انقلابی

ضرورت تقویت وحدت و همبستگی میان نیروهای انقلابی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی میان نیروهای انقلابی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه حامیان نیروهای انقلاب استان با اشاره به این که تشکل‌های متعدد همگرا و همسو به دلیل برخی اختلاف نظرها از اهداف اصلی خود دور ماندند، گفت: هر مقدار به سمت وحدت حرکت و رقابت های بین گروهی را کاهش دهیم و با اولویت و اهمیت گام برداریم به طور حتم موفق خواهیم بود.

وی بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی میان نیروهای انقلابی تأکید کرد و افزود: همگرایی و هم افزایی میان نیروهای انقلابی بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بخشی از ناکارآمدی های امروز کشور را معلول بقای عواملی است قاصر یا خائن بودند، ادامه داد: اگر شاهد موفقیت در دولت سیزدهم هستیم به دلیل این است که رئیس جمهور فردی جهادی و میدانی است و با بهره گیری از مدیران کارآمد در حال خدمت به کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین گفت: علی رغم همه موفقیت های صورت گرفته، بدنه مدیریتی کشور، استان و شهرستان با مشکلاتی مواجه است که به عنوان یک مطالبه جدی و به حق باید دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حفظ وحدت میان نیروهای ارزشی و انقلابی را نخستین وظیفه این تشکل ها دانست و خاطرنشان کرد: باید یک صدای واحدی بر اساس مطالبه جدی مدیران دنبال شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که در کنار مدیران پرتلاش، مدیران ناکارآمد هم وجود دارند بر ضرورت مطالبه جدی از مسؤولان در این خصوص تأکید کرد و گفت: باید منصوبین مدیران ارشد فعلی مورد ارزیابی قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که تنها حرف های کلی زدن بی فایده است بر ضرورت انجام کارهای تشکیلاتی تأکید کرد و افزود: باید نیروهای انقلابی شناسایی و بر اساس لیاقت آنها رده بندی شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود به نقش مهم مراکز علمی بویژه آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: باید در این مراکز مهم علمی و آموزشی، نگاه و تفکر انقلابی بیشتر تقویت شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات