۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۲۵۸۲۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

جهان اسلام در مقابل دشمن بصیرت داشته باشد

جهان اسلام در مقابل دشمن بصیرت داشته باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: جهان اسلام باید در مقابل دشمن بصیرت داشته باشد، زیرا دشمن کارش دشمنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در دیدار با جمعی از روحانیون اهل سنت و اهل تشیع استان کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان در عمل نشان داده اند که هدف اصلی آنان ارکان اسلام است و فرقی نمی کند که مقابل آنان شیعه باشد یا سنی.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز شهدای زیادی هم از مردم اهل تشیع و هم اهل سنت و حتی دیگر ادیان الهی در کشور داشته ایم که آخرین مورد از این جنایت های ضدبشری، ترور شهید مولوی عبدالواحد ریگی از علمای برجسته اهل سنت سیستان و بلوچستان بود.

این عالم برجسته کرمانشاهی عنوان داشت: بنابراین جهان اسلام باید در مقابل دشمنان بصیرت داشته باشد، زیرا دشمن کارش دشمنی است و دست به هر کاری می زند که ستون های اسلام را متزلزل کند، البته در داخل خود جهان اسلام نیز عملکرد برخی از سران مسلمان ضربات سختی به بدنه اسلام می زند که نمونه آن را می توان تلاش این سران برای عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: دشمنان که از رویارویی مستقیم با نظام ما واهمه دارند، با اجیر کردن عناصر خودفروخته و فریب خورده خویش در داخل کشور به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است و تلاش دارد که با ایجاد هیجان کاذب و پوشالین در نسل جوان اجتماع را ملتهب کند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: جوانان باید در برابر توطئه های دشمنان این مملکت آگاه شوند، امروز وظیفه علما و روحانیون این است که با جهاد تبیین چهره شیطانی معاندان و دشمنان قسم خورده این نظام را به نسل های نوجوان و جوان نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: کسی منکر مشکلات اقتصادی در کشور که معلول تحریم ها، سوءمدیریت ها و... می باشد، نیست، ولی با این وجود انتقاد و مطالبه گری خود چارچوب مشخصی دارد که در قانون مشخص شده است و هرگز نمی توان اغتشاش، حمله به حافظان امنیت، تخریب اموال عمومی و دولتی را به عنوان مطالبه گری تعریف کرد، لذا باید راه و روش انتقاد درست و سازنده در جامعه نهادینه سازی شود.

این عالم برجسته کرماتشاهی خاطرنشان کرد: همه امیدواریم که دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی بتواند هرچه سریعتر مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن دست به گریبان است را مرتفع کند و آرامش را مجددا به کشور بازگرداند./1400/

ارسال نظرات