۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۲۵۸۵۸
به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

محافل قرآنی در استان کرمانشاه برگزار می شود

محافل قرآنی در استان کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی محافل قرآنی در استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا، اظهار داشت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کمیته قرآنی استان کرمانشاه به روز اعضای این کارگروه تشکیل جلسه داد.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نمایندگان فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، اتحادیه مؤسسات قرآنی و ستاد حفظ قرآن کریم استان کرمانشاه در این کمیته حضور دارند.

این استاد حوزه بیان داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال در مراسم گرامیداشت شهادت سردار دلها 20 محفل انس با قرآن در سطح این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام قروه جیلی تاکید کرد: در کنار برگزاری این محفل های انس با قرآن کریم برنامه های مذهبی و فرهنگی متنوع دیگری در سطح کرمانشاه و شهرستان های تابعه برگزار می شود.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: مسابقه پیامکی با محوریت آیات مقاومت و ایثار و شهادت و جهاد، پویش ختم قرآن و... از دیگر برنامه های ما بدین مناسبت خواهد بود.

وی خاطنرشان کرد: از دیگر برنامه های ما در این مراسم می توان به دیدار با خانواده های شهدای استان کرمانشاه، تزیین موسسات قرآنی به یاد شهید سردار سلیمانی می باشد./1400/

ارسال نظرات