۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۷۲۶۵۲۱
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تبدیل بیانیه گام دوم انقلاب به یک گفتمان

لزوم تبدیل بیانیه گام دوم انقلاب به یک گفتمان
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بر اساس مستندات به دست آمده اتاق فکر آمریکا به دنبال جلوگیری از تبدیل بیانیه گام انقلاب به گفتمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر روز شهادت فاطمه زهرا(س) در اجتماع بزرگ فاطمیون کاشان، گفت: بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) همه تلاش حضرت فاطمه زهرا(س) در این ۷۵ روز تبعیت مردم از امیرمومنان(ع) بود.

وی افزود: اگر ۱۴۰۰ سال قبل به ندای «جئتک مستنصره» فاطمه زهرا (س) لبیک نگفتند، اما امروز در اجتماع بزرگ فاطمیون بعد از ۱۴۰۰ سال به ندای فاطمه زهرا(س) لبیک گفتند.

وی خط ولایت فقیه را استمرار خط ولایت الهیه امیرمومنان (ع) دانست و اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم در خط ولایت فقیه که همان خط ولایت الهیه امیرمومنان (ع) است حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به لزوم تبدیل بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان تأکید کرد و یادآور شد: بر اساس مستندات به دست آمده اتاق فکر آمریکا به دنبال جلوگیری از تبدیل بیانیه گام انقلاب به گفتمان است.

وی با اشاره به توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در انتهای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: حداکثر تلاش در علم، مرزبندی با دشمن، اخلاق، حیا، حجاب و فضائل از جمله توصیه‌های هفتگانه معظم له به ملت ایران است.

به گفته وی فاطیون نخستین کسانی هستند که به توصیه‌های هفتگانه رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب لبیک می‌گویند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: امروز لبیک به فاطمه زهرا (س) تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و لبیک به امام خامنه‌ای است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات