۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۲۶۵۳۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حضرت فاطمه ولایت الهیه امیرمؤمنان را حفظ کرد

حضرت فاطمه ولایت الهیه امیرمؤمنان را حفظ کرد
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حضرت فاطمه(س) بود که ولایت الهیه امیرمومنان(ع) را حفظ کرد و ما باید قدردان این ولایت الهیه باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم شام شهادت حضرت زهرا(س) که در مسجد درب یلان برگزار شد، در جمع طلّاب حوزه علمیه آیت الله مصطفوی به سنت‌های فاطمیه اشاره کرد و گفت: یکی از مباحث مهم در قرآن موضوع سنت است.

وی از قانون خدا به عنوان سنت نام برد و با اشاره به اینکه کسی که با سنت‌های قرآن آشنا باشد می‌تواند پیش بینی های درستی از آینده داشته باشد، افزود: اگر دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری خواهد کرد، این قانون خدا است و قانون خدا تغیر نمی‌کند، از این رو دشمن می‌خواهد نور خدا را خاموش کند، اما خداوند اجازه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه خروش حضرت فاطمه زهرا برای این بود که امت پیامبراکرم(ص) به سرنوشت امت حضرت موسی(ع) دچار نشوند و پیروز این میدان هم فاطمه زهرا(س) بود، اظهار داشت: مصداق بارز این پیروزی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اجتماع فاطمیون در سراسر دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) بود که ولایت الهیه امیرمومنان(ع) را حفظ کرد، افزود: ولایت الهیه امیرمومنان(ع) برای ما جای شکر دارد و بخش زیادی از این شکر نیز به دلیل زحمات حضرت فاطمه زهرا(س) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تلاش برای استمرار ولایت فقیه که استمرار ولایت الهیه امیرمومنان(ع) است را از درس‌های فاطمیه دانست و ابراز داشت: امام باقر(ع) می‌فرماید، زمینه ساز ظهور انقلابی است که ملت ایران زمینه ساز آن هستند و مسلمانان هرکجای جهان که هستند باید آن را یاری کنند.

وی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی یک امت فداکاری کردند و شهید دادند، یادآور شد: یکی از این شهدا آیت الله غفاری است که امام خمینی(ره) درباره شهادت ایشان می‌فرماید، حبس و زندان برای ما زجر نیست، زجر ما این است که پای علما را ارّه کردند و در روغن سوزاندند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از قم مردم را به قیام دعوت کرد و مردم نیز با تبعیت از امام تبدیل به امتی مقتدر و با صلابت و فولادی شدند که تند باد‌ها نمی‌تواند آن‌ها را به لرزه در‌آورد و از جنگ خسته نمی‌شوند و به خدا توکل می‌کنند و پیروزی می‌رسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به سفارش آیت الله مصطفوی(ره) مبنی برخوداری از حرف دنیا در مسجد اشاره کرد و گفت: این همان کلام و حرف امام سجاد(ع) است.

وی همچنین از آمریکا و اسرائیل و منافقین به عنوان یکی از مصادیق اصلی محارب خدا و پیامبراکرم(ص) در عصر امروز نام برد و افزود: در اغتشاشات اخیر ۳۰ هزار اسلحه به اندازه سه لشکر رزمی وارد کشور کردند، اما از سوی نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به اقامه نماز جماعت صبح در مسجد آیت الله مصطفوی تأکید کرد و گفت: کسی که نماز عشا و صبح را در مسجد به جماعت اقامه کند، فاصله بین عشا تا صبح را برای او ثواب احیا در نظر می‌گیرند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات