۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۲۶۶۰۱
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها

لزوم عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم عملیاتی کردن بیانیه گام دوم در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: بیانیه گام دوم ریل گذاری برای نزدیک شدن ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با شورای فرماندهی پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی و گفت: بیانیه گام دوم ریل گذاری نائب امام زمان برای نزدیک شدن ظهور است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب مقدس اسلامی به برکت فاطمیه تشکیل شده و یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران و و برکات فاطمیه تشکل بسیج و دانشجوی بسیجی است، افزود: رعایت ظواهر اسلامی از سوی اکثریت مردم نیز از برکات فاطمیه است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: امروز تمام هم و غم و تلاش دشمن برای جابه جا کردن ارزش‌ها و نماد‌های اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در مسیر صحیح انقلاب اسلامی و شهدا قرار دارند، افزود: در وصیت نامه شهدا، به حفظ حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه بسیار تاکیده شده است.

وی ابراز داشت: یکی از توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توصیه به کسب علم و رسیدن به مدارج بالای علمی از سوی شما دانشجویان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان کار و تلاش فرزندان ارزشی و انقلابی را مشمول سنت مضاعف امداد الهی دانست و اظهار داشت: برای مثال شهید طهرانی مقدم و حاج قاسم مشمول امداد غیبی الهی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در حد توان در دانشگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: بیانیه گام دوم ریل گذاری نائب امام زمان برای نزدیک شدن ظهوراست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات