۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۲۶۶۰۴
مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی:

هدف دشمن از جنگ اقتصادی ناراضی سازی مردم است

هدف دشمن از جنگ اقتصادی ناراضی سازی مردم است
حجت‌الاسلام آزموده گفت: مهم‌ترین هدف فشار اقتصادی ازکارانداختن تولید در کشور باهدف ناراضی سازی مردم از نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، امروز، در نشست اعضای ستاد نماز جمعه خراسان شمالی، اظهار داشت: در این جنگ تمام‌عیار انگیزه بانیان تحریم فشار بیشتر بر مردم درنتیجه ناراضی سازی آن‌ها است.

وی افزود: از دیگر ابزارهای دشمن در کنار تحریم‌ها برای دست‌کاری کردن ذهنیت جامعه و جدا کردن مردم از نظام اسلامی سیل جعل و دروغ‌پردازی، واژگون کردن حقیقت‌ها و سیاه نمایی است تا به این طریق کشور را متوقف و از رشد و پیشرفت آن جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: جنگ اقتصادی بی‌امان دشمن بعلاوه میراث به‌جامانده از دولت قبل به‌اضافه برخی کم تدبیری‌های مسئولان کنونی در سیاست‌گذاری و اجرا و نظارت به التهابات بازار ارز و طلا و مسکن و خودرو دامن زده است.

وی ادامه داد: از همان ابتدایی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، آمریکا و کشورهای غربی به دنبال به چالش کشاندن نظام جمهوری اسلامی بودند. هرچه جمهوری اسلامی پیش می‌رفت و استقلال و عزت کشور افزوده‌تر می‌شد، این جنگ شدت بیشتری می‌یافت.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: تحریم‌های بی‌رحمانه و همه‌جانبه بر پروژه‌های اساسی، کشور را در یک محاصره اقتصادی قرار داده است و بدون شک آمریکا با تحریم به دنبال متوقف نمودن کشور است.

وی خاطرنشان کرد: البته واقعیت این است که آنچه کشور در دهه ۱۳۹۰ به لحاظ اقتصادی گذراند، مطلوب نبوده و کشور دچار یک عقب‌ماندگی در رشد اقتصادی شده است.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسائل اقتصادی، افزود: حقیقت ماجرا این است که همه دست‌اندرکاران مدیریت کشور باید به بازخوانی و تأمل و برنامه‌ریزی و اجرای منویات رهبری بازگردند.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: آنچه در این میان وظیفه ائمه جمعه است بازگو کردن و تبیین همین منویات و واگویه های تبیینی وظایف مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات