۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۲۶۶۶۴
امام جمعه ساری:

ملت بزرگ ایران با قدرت پای انقلاب و رهبری ایستاده اند

ملت بزرگ ایران با قدرت پای انقلاب و رهبری ایستاده اند
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که ملت بزرگ ایران با قدرت پای انقلاب و رهبری نظام ایستاده اند، گفت: این ملت با صبر و بصیرت بر فتنه های شیطان بزرگ پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان، با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، از این روز به عنوان روز بصیرت ملت ایران یاد کرد و گفت: همه مساجد و محافل در این ایام باید برای تجلیل از حماسه نهم دی یک برنامه بصیرتی داشته باشند.

وی با اشاره به این که اغتشاشگران و اربابان آنها دل بسته بودند در حوادث و اغتشاشات آخیر مردم از آنها حمایت کنند، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی پای انقلاب و عملدار انقلاب و شهدا ایستادند.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی مشارکت مردمی را در برابر فتنه ها به اوج رساند، ادامه داد: این انقلاب عظیم بینش سیاسی مردم را به گونه شگرف آوری ارتقا داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز مردم ما در یک سطح بالایی از بصیرت، فهم و شعور سیاسی و انقلابی قرار دارند، گفت: مردم علیرغم جنگ رسانه ای دشمنان هم فتنه شناس بوده و حق و باطل را به خوبی می شناسند و به موقع نیز وارد میدان می شوند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با قدرت پای انقلاب و رهبری نظام ایستاده اند، افزود: این ملت با صبر و بصیرت بر فتنه های شیطان بزرگ پیروز خواهند شد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به در پیش بودن سالروز شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: خدمات این سردار شهید برای همه بشیریت بوده و امروز مقاومت مدیون این سردار بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در تشییع پیکر شهید سلیمانی یوم الله آفریدند، تصریح کرد: در سالروز شهادت ایشان نیز باید از ابعاد شخصیت عرفانی، ایمانی، عاطفی، انسانی، نظامی، مدیریتی، اخلاصی ایشان تجلیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که به حق روز شهادت سردار سلیمانی روز جهانی مقاومت است، بیان داشت: سردار شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت دانش بنیان شدن کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید از ابزارهای نوین نظیر ماهواره برای برنامه ریزی صحیح در این حوزه بهره لازم گرفته شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به رکود موجود در بازار مرکبات اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر مسؤولان در این حوزه شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات