۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۲۶۶۷۱

دست قدرت الهی در نهم دی هشتاد و هشت

دست قدرت الهی در نهم دی هشتاد و هشت
رهبر معظم انقلاب در خصوص یوم الله نهم دی فرمودند: امام راحل در یک موقعیت حساسی به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذِ بابصیرت، آن مرد خدا.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، در بیانات رهبر معظّم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) درباره یوم الله نهم دی سال هشتاد و هشت که پایان اغتشاشات آن سال بود، آمده است: روزهای سال، به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر برمی‌کشد و آن را مشخص می‌کند، متمایز می‌کند، متفاوت می‌کند و مثل یک پرچمی نگه میدارد تا راهنمای دیگران باشد.

روز نهم دیِ امسال هم از همین قبیل است. نهم دی با دهم دی فرقی ندارد؛ این مردمند که ناگهان با یک حرکت - که آن حرکت برخاسته‌ی از بصیرت و دشمن‌‌‌‌‌شناسی و وقت‌‌‌‌‌شناسی است- روز نهم دی را هم متمایز می‌کنند.

مطمئن باشید که روز نهم دیِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد. ...کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (علیه السّلام) را می‌‌‌بیند.

این کارها کارهائی نیست که با اراده‌‌‌‌ی امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ همان‌طور که امام در یک موقعیت حساسی به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذِ بابصیرت، آن مرد خدا.

دست قدرت الهی در نهم دی هشتاد و هشت

ارسال نظرات