۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۲۶۷۱۴

ماجرای هشدار ارتش به پرنده‌های جاسوسی آمریکا

ماجرای هشدار ارتش به پرنده‌های جاسوسی آمریکا
سخنگوی رزمایش ذوالفقار ارتش گفت: در روزهای گذشته چندین مورد هواپیمای جاسوسی را داشتیم که به محض نزدیک شدن به منطقه رزمایش و در منطقه نظارت ما هشدار دریافت کردند.

به گزارش  سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش ذوالفقار1401 در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد تهدیدات دشمنان و رصد آنان حین رزمایش در خلیج فارس گفت: در فرآیند فازهای تاکتیکی رزمایش برخوردهای متعددی از حضور نیروهای بیگانه خصوصا حضور هواپیماهای جاسوسی آمریکا در منطقه را داشتیم که با مراقبت پدافند هوایی و اطلاعات ارتش ایران مورد رصد قرار گرفتند و  به آنها هشدار داده شد.

وی افزود: در روزهای گذشته چندین مورد هواپیمای جاسوسی را داشتیم که به محض نزدیک شدن به منطقه رزمایش و در منطقه نظارت ما هشدار دریافت کردند.

شیخ تصریح کرد: در تمامی تمرینات رزمی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد وقتی فعالیت در منطقه بیشتر می‌شود حساسیت نیز افزایش می‌یابد از این جهت عموما می خواهیم براساس قوانین بین‌المللی پاسخ مناسب را به دشمن دهیم و آنها را از منطقه خود دور کنیم و به آنها ثابت کنیم که در رصد ما هستند.

سخنگوی رزمایش ذوالفقار گفت: خوشبختانه به محض حرکت پرنده‌های انها از پایگاه‌هایشان در رصد ما قرار می‌گیرند و به محض مشخص شدن جهت حرکتشان هشدار دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات