۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۲۶۷۲۶
معرفی کتاب؛

کتاب «عقل سرخ»، یادمان شهید سلیمانی

کتاب «عقل سرخ»، یادمان شهید سلیمانی
کتاب عقل سرخ اثر امامی با موضوع شخصیت شهید سلیمانی است که به همت انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) در ۵۶۶ صفحه چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «عقل سرخ»، تحلیل ها، مقالات و یادداشت های اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در باب شخصیت و جهان مردی، شهید قاسم سلیمانی است.

واکنش های جمعی و بازسازی هویت تاریخ ما در تعظیم و سوگ او، آثار دیده و نادیده جنبش نوین مقاومت بر منطقه و جهان، ابعاد و احوال ظهور دوباره یک قهرمان و پهلوان در سپهر فرهنگ و سیاست، مضمون اکثر مباحث این کتاب است.

در حکمت تمثیلی و معنوی ایران و اسلام، سرخی نشانی از پیروزی، سپیدی بر سیاهی (خون بر شمشیر) و عقل سرخ، پیر شهید است که به تیغ عشق، ما را به قله قاف رهنمون، اصالت عالم را صیانت و ظلم و ظالم را رسوا کرده است.

انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) کتاب عقل سرخ را که به قلم جناب آقای سید مجید امامی بوده در 566 صفحه به زیور طبع آراسته کرده است.

علاقه مندان جهت خرید این کتاب می توانند به نشانی: تهران، دانشگاه امام صادق علیه السلام صندوق پستی: 159- 14655 مراجعه کرده و یا از طریق تارنما https://isu.ac.ir/index.php?sid=32&slc_lang=fa نسبت به خرید آن اقدام کنند.

 

لزوم اهتمام جدی به تولیدات هنری و رسانه ای

ارسال نظرات