۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۲۶۸۴۲
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی:

مکتب شهید سلیمانی نباید به فراموشی سپرده شود

مکتب شهید سلیمانی نباید به فراموشی سپرده شود
حجت‌الاسلام احمدی گفت: راه شهیدانی همچون سردار سلیمانی نباید درگذر زمان به فراموشی سپرده شود باید مکتب این شهید بزرگوار تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز، در جمع طلاب مدارس علمیه استان، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: باید با برگزاری مراسم‌های عزاداری سردار سلیمانی نگذاریم یاد و خاطره این شهید بزرگوار فراموش شود.

وی افزود: شهید سلیمانی در خط ولایت بود و بارها و بارها در میدان عمل ارادت خود را نسبت به ولایت‌فقیه نشان داده بود بنابراین باید راه و روش و مکتب این شهید گران‌قدر تقویت و ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: الگوی نسل امروز جامعه شهید سلیمانی است و ما نباید بگذاریم که این نسل به بیراهه کشیده شود؛ چراکه دشمنان در همه حال تلاش می‌کنند تا الگوی نوجوانان و جوانان را تغییر دهند.

وی ادامه داد: امروز مکتب و اندیشه شهید سلیمانی خط مقابله با دشمن است بنابراین ما باید طوری رفتار کنیم که هرکدام از ما یک شهید سلیمانی برای جامعه و نسل امروز باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: شهید سلیمانی شخصیتی است که تا ابد زنده است و ما باید با گرامی داشت یاد و خاطره این شهید ادامه‌دهنده راه و روش این شهید باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با تفکر و اندیشه‌ای که داشتند مکتبی جهانی را پایه‌گذاری کردند که لرزه بر اندام دشمنان انداخت به همین دلیل آن‌ها حاج قاسم را به شهادت رساندند تا مکتب ایشان فراموش شود.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: این شهید بزرگوار در مقابل مستکبرین به‌هیچ‌عنوان کوتاه نیامده و تلاش می‌کردند ریشه مستکبرین را از بین ببرند به همین دلیل جریانی در جهان ایجاد کردند که با عنوان محور مقاومت شناخته می‌شود.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی بابیان اینکه باید تمام آحاد جامعه ادامه‌دهنده راه این شهید باشند، گفت: با توجه به اینکه جریانی که سردار سلیمانی در جهان با عنوان محور مقاومت ایجاد کرد پس از شهادتش هم ادامه دارد دشمنان از نام و یاد این شهید هم واهمه دارند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات