۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۲۷۱۰۳
امام جمعه ساری:

ملت ایران به راه و آرمان شهید سلیمانی اعتقاد و باور قلبی دارند

ملت ایران به راه و آرمان شهید سلیمانی اعتقاد و باور قلبی دارند
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضور گسترده مردم در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که مردم به راه و آرمان شهید سلیمانی اعتقاد و باور قلبی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ساری با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) گفت: این بانوی بزرگ مظهر صبوری در جامعه اسلامی بود.

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن سالروز کشف حجاب رضاخانی به دستور استکبار و استعمار اشاره کرد و افزود: علیرغم گذشت ده ها سال از آن حادثه غمگین، اما آثار و تبعات آن هنوز در جامعه باقی مانده است.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز نیز همان سیاست های غلط از سوی استکبار جهانی دنبال می شود، تصریح کرد: دشمنان به دنبال عادی سازی و فرهنگ سازی کشف حجاب در جامعه دینی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که مسؤولان باید زمینه تقویت و گسترش فرهنگ حجاب در جامعه به وظیفه خود عمل کنند، افزود: حجاب یک واجب شرعی است و همه باید به آن عمل کنند و در این زمینه مسؤولان، اصناف و فروشگاه ها نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان این که دنیای غرب که سکولاریزم از ارکان دموکراسی آنها است به ارزش های دینی و اعتقادی سایر ملت ها اهانت می کند، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز دنیای غرب که بریده از خداوند متعال است به گونه ای است که به ارزش های الهی جسارت و اهانت می کنند بدون این که قانونی برای برخورد با این اقدامات وجود داشته باشند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد، بیان داشت: مردم با حضور جانانه خود در این مراسم نشان دادند که به راه و آرمان شهید سلیمانی اعتقاد و باور قلبی دارند.

وی با بیان این که بخشی از اهداف اغتشاشات اخیر کمرنگ برگزار شدن مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی بود، تصریح کرد: تجلیل و تکریم از شهید سلیمانی پیام متفاوت تر دارد و پیام آن پیام مقاومت و استکبار ستیزی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: این ملت بزرگ با حضور خود در سالروز شهادت سردار سلیمانی اعلام کردند که همچنان خواستار مقاومت و تقویت راه مقاومت و شهید سلیمانی هستند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات