۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۲۷۲۲۳
بسیج اساتید حوزه های علمیه استان همدان در بیانیه ای:

نشریه «شارلی ابدو» نژادپرست ترین مجله تاریخ است

نشریه «شارلی ابدو» نژادپرست ترین مجله تاریخ است
بسیج اساتید حوزه های علمیه استان همدان در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت شیعه با صدور بیانیه ای این اقدام موهن را محکوم کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بسیج اساتید حوزه های علمیه استان همدان در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت شیعه با صدور بیانیه ای این اقدام موهن را محکوم کرد و با تجدید پیمان با ولایت و امام جامعه از مسئولین ذی ربط درخواست پیگیری حقوقی و بین المللی آن را خواستار شد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ثُمَّ كَانَ عَاقِبَةَ الَّذِينَ أَسَآءُوا السُّوٓأَىٰٓ أَنْ كَذَّبُوا بِآيَاتِ اللَّهِ وَكَانُوا بِهَا يَسْتَهْزِئُونَ(روم/۱۰)

آن گاه بدترین سرانجام، سرانجام كسانی بود كه مرتكب زشتی شدند به سبب اینكه آیات خدا را تكذیب كردند و همواره آنها را به مسخره می‌گرفتند.

حرکت های مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب، از شأن و منزلت مقام منیع ولایت و مرجع عالیقدر جهان تشیع امام خامنه‌ای مدظله العالی نمی کاهد. و به عزم و اراده ملت بزرگ ایران در شکستن قدرت پوشالی استکبار و بی اعتنایی به فرهنگ منحط غرب، آسیب نمی زند.

هفته نامه موهن و گستاخ فرانسوی که بارها به چهره های اسلامی و شخصیت های دینی ، توهین کرده بود این بار در حرکتی نابخردانه و هتاکانه به چاپ کاریکاتورهای رهبر بزرگ جهان اسلام ، پرداخته و در نهایت عجز و ناتوانی ، حقارت خود و دولتمردانش را به نمایش گذاشته است.

یقیناً شکست استکبار و دولتهای غربی به ویژه فرانسه در حوادث اخیر ، و مشت مردم غیور و انقلابی بر دهان یاوه‌گوی رسانه هایشان؛ باعث تلاش ابترانه و توهین های شرمسارانه شده است.

مجله ای که با خط مشی ضد نژادپرستی خود ثابت کرده که با خط قرمز هولوکاست و آمریکا، نژادپرست ترین مجله تاریخ است و همانند اربابانش اهل شعارهای عوام فریبانه غربی است. دولت پست فرانسه، شریک جرم این اهانت است و از انسان های رذل و بی مقدار انتظاری جز این نمی رود.

بسیج اساتید حوزه های علمیه استان همدان علاوه بر محکومیت اهانت یادشده و تجدید پیمان با ولی نعمت و امام جامعه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله ، از مسئولین ذی ربط درخواست پیگیری حقوقی و بین المللی آن را دارد.

بسیج اساتید حوزه های علمیه استان همدان

ارسال نظرات