۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۲۷۲۵۴

نماینده ولی فقیه در کاشان اهانت نشریه فرانسوی به ولایت فقیه را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در کاشان اهانت نشریه فرانسوی به ولایت فقیه را محکوم کرد
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی اهانت نشریه هتاک شارلی ابدو فرانسه به مقدسات و ارزش‌های ملت ایران از جمله انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان به لزوم تشکیل کمیته ویژه شورای فرهنگی عمومی کاشان با هدف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: در این کمیته تعیین مسؤولیت دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت است.

وی اهانت نشریه هتاک شارلی ابدو فرانسه به مقدسات و ارزش‌های ملت ایران از جمله انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را محکوم کرد و گفت: آیت‌الله سیستانی می‌فرماید من هر شب دو دعا می‌کنم نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب حفظ شود.

وی با اشاره به این فرمایش آیت‌الله سیستانی مبنی بر اینکه «اگر جمهوری اسلامی با شکست روبرو شود شیعه تا ۵۰۰ سال دیگر نمی‌تواند روی پا بایستد»، افزود: آیت‌الله سیستانی می‌فرماید اگر رهبر معظم انقلاب نبود این عمامه بر سر من نبود و این ادعا گواه بر اهمیت نقش معظم له در جهان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان حاج قاسم را سرباز، ولی فقیه دانست و اظهار داشت: شهید سلیمانی در مسائل مهم به رهبر معظم انقلاب تکیه می‌کرد و مردم نیز نقش بی بدیل ولایت‌فقیه در جامعه را می‌دانند.

وی ضمن اشاره به سر بریدن یک هزار و ۷۰۰ دانشجو در عراق گفت: داعش نیز اگر در ایران نفوذ می‌کرد همین اقدامات را انجام می‌داد و نمونه کوچک آن را در حادثه تروریستی شاهچراغ مشاهده کنیم که زن و مرد و کودک و بزرگ را به خاک و خون کشاندند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حسینی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگله‌های مرتبط با عامه مردم عکس‌العمل شایسته‌ای نشان دهند، تصریح کرد: شهرستان کاشان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر مکرم است همه دستگاه‌ها باید با برخی گناهان پنهان و آشکار برخورد منطقی داشته باشند.

وی در ادامه یکی از مهمترین دلایل شکست فتنه گران دراغتشاشات اخیر را عدم همراهی بانوان و به ویژه بانوان ضعیف الحجاب دانست و ابراز داشت: عدم همراهی بانوان ضعیف الحجاب با اغتشاشگران سبب شد توطئه دشمن خنثی شود و این همان موضوعی است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین اقدامات انجام شده با هدف کاهش طلاق در کاشان از سوی بهزیستی این شهرستان را قابل تقدیر دانست و گفت:اقدامات انجام شده تا کاهش این معضل و آسیب اجتماعی باید ادامه داشته باشد، اما مهمترین اقدام برای ریشه کنی طلاق در جامعه توجه به مشاوره‌های قبل از ازدواج است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین ریشه افزایش ضرب و جرح در منطقه کاشان را عوامل فرهنگی دانست و تأکید کرد: برای حل این مشکل راهکار‌های اساسی باید پیش بینی و به مرحله اجرا گذاشته شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات