۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۲۷۳۳۳
فرمانده سابق انتظامی کل کشور:

در فتنه اخیر اقتداری همراه با مظلومیت را به نمایش گذاشتیم

در فتنه اخیر اقتداری همراه با مظلومیت را به نمایش گذاشتیم
سردار اشتری گفت: در فتنه اخیر به رغم همه دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی، پای ما نلغزید و اقتداری همراه با مظلومیت را به نمایش گذاشتیم و به قول رهبر انقلاب مظلوم مقتدر بودیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری، فرمانده سابق انتظامی کل کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید فراجا اظهار کرد: خدای بزرگ را سپاسگزارم که توفیق داد در سال‌های طولانی در این سازمان خدمت کنم که انشالله مورد قبول خداوند باشد.

وی افزود: در این 8 سال فرماندهی همواره کوشیدم تا آنجا که می‌توانم فرامین رهبر انقلاب  را به همراهی پرسنل و فرماندهان و مدیران اجرا کنم و خدا را شکر که با ابراز رضایتمندی ایشان، این ماموریت دشوار به پایان رسید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در 8 سال گذشته شاهد حوادث‌ کم‌نظیر و بی‌نظیر مانند سال‌های 98 و 96 و 1401 بودیم که  این سازمان نقش مهمی در این حوادث ایفا کرد که در موضوع شیوع ویروس کرونا، با ستاد کرونا همکاری به سزایی داشتیم که مشهود و تحسین برانگیز بود.

سردار اشتری گفت: جا دارد در این مراسم از شهدای فراجا و جانبازان بخصوص در فراجا یاد کنم؛ از ویژگی‌های  سازمان انتظامی کشور همواره در مسیر ایثارگری بودن و به اصطلاح باز بودن در باغ شهادت است.

وی با بیان اینکه ما در این سال‌های تلاش کردیم تا فرهنگ شهادت و ایثار را پاس بداریم و در هیچ سفری و هیچ برنامه‌ای از فیض دیدن خانواده شهدا و جانبازان محروم نبودیم، تصریح کرد: 4 انتخابات سراسری و مهم در کشور  داشتیم که همگی با امنیت مثال‌زدنی برگزار شد.

فرمانده سابق فراجا ادامه داد: در این 8 سال، گام‌های بلندی  در راه هوشمندسازی پلیس برداشته شد و بازسازی و تقویت اعتماد و کوشش برای ارتقای سرمایه اجتماعی فراجا، اصلاح روش‌ها و به‌کارگیری نخبگان در اولویت برنامه‌های ما بود.

وی با بیان اینکه  آموزش حرفه‌ای و تخصصی در کنار آموزش‌های دینی و بصیرت‌افزایی از یاد ما نرفت، گفت: در فتنه اخیر به رغم همه دسیسه‌ها و عملیات‌‌‌‌‌های روانی، پای ما نلغزید و اقتداری همراه با مظلومیت را به نمایش گذاشتیم و به قول مقام معظم رهبری مظلوم مقتدر بودیم.

ارسال نظرات