۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۷۲۷۵۵۷

معرفی مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قم

معرفی مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قم
حجت الاسلام سید روح الله سید حقی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم معرفی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در این مراسم با بیان این که هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود، گفت: بر اساس نگاه و دیدگاه متعالی مقام معظم رهبری، شهر مقدس قم، شهر قیام و اقامه است و بر این اساس از مردم و حوزویان این دیار در راستای عمل به تکالیف دینی و انقلابی، انتظار بیشتری می‌رود.

سردار محمدرضا موحد افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر بحث جهاد تبیین نشان دهنده اهمیت مسأله است و ایشان در دیدار اخیر مردم قم هم بر لزوم عمل بهنگام و به موقع در راستای عمل به تکلیف تاکید کردند.

وی همچنین در ادامه با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام امیرزاده، مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون قم گفت: در دوران کرونا شاهد خدمات بسیار بسیج طلاب بودیم و مردم چهره طلبه بسیجی و انقلابی را در این ایام بیش از پیش مشاهده کردند و ان شاءالله در دوران جدید و در زمان مسئولیت حجت الاسلام سیدحقی در این سازمان نیز شاهد تداوم این فعالیت‌ها و ارتقای سطح کیفی آن‌ها باشیم.

سردار موحد همچنین خواستار تقویت ارتباط تنگاتنگ بسیج طلاب با مدیریت حوزه‌های علمیه و دیگر مراکز و اقشار بسیج شد و گفت: یکی از انتظارات ما از بسیج طلاب، احیای حوزه‌های مقاومت بسیج و استقرار آن‌ها در مدارس علمیه شاخص قم است، ضمن آن که نباید از اهمیت مأموریت بسیج طلاب در عرصه جهاد تبیین و تقویت حوزه انقلابی نیز غافل شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده به عنوان مسئول سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تجلیل به عمل آمد و به طور رسمی حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی به عنوان مسئول جدید این سازمان معارفه شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
اساسا تبیین یعنی رویارویی با گروه‌ مقابل. یعنی جذب کردن با زبان قوم. آیا چنین نگاهی در بین سازمان‌ها و نهادهای تبیین‌گر هست؟ کارگزاران فرهنگی به فکر جذب گروه‌های مختلف هستند یا دنبال ایده برای تسویه سایرین؟ پروژه‌ها و محتواها برای دلخوشی همفکران ساخته میشن یا قانع کردن مخالفان؟
0
0