۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۲۷۶۶۳
حجت الاسلام غفاری فر مطرح کرد؛

غرب بازنده اصلی میدان اهانت به رهبری

غرب بازنده اصلی میدان اهانت به رهبری
استاد حوزه و دانشگاه گفت: با تعطیلی حوزه ها، بیانیه مراجع و علما و راهپیمایی مردم، رهبر جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته در صدر اخبار و برجسته تر و موجب انسجام اجتماعی شد.

حجت‌الاسلام حسن غفاری‌فر عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه سیره امامین خبرگزاری رسا، با اشاره به مقاصد نشریه شارلی ابدو و حامیانش در اهانت به مقام مرجعیت و ولایت گفت: دشمن بعد از رحلت امام خمینی(ره) به دنبال این بود تا کلمه امام برای مقام معظم رهبری استفاده نشود و از سوی دیگر دشمنان این انقلاب قصد منزوی کردن ایران در اخبار و رسانه ها را داشتند اما هرچه جلوتر آمدند اهمیت و ضرورت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را بیشتر درک کردند.

وی افزود: مخالفان این نظام و انقلاب با نفوذ در دولت ها به دنبال ضربه زدن و محو انقلاب اسلامی ایران بودند اما با همه نفوذ و فعالیت های خرابکارانه خود به نتیجه ای نرسیدند، از این رو به حمله بی واسطه به اصل و نقطه محوری یعنی مقام عظمای ولایت روی آوردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع)  با بیان اینکه در فتنه اخیر سیبل اصلی مقام معظم رهبری بود، خاطرنشان کرد: هرچند در فتنه اخیر هدف حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بود و هرکس با هر ادبیاتی رهبری را مورد حمله قرار می داد اما باز هم نتیجه دلخواه نرسیدند لذا به تخریب از بیرون و اهانت علنی روی آورده و به محوری ترین عامل قدرت ایران قوی که رهبری است، دست زدند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن حمله به اصل را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: دشمنان این نظام با اهانت به دنبال حاشیه بردن رهبری ایران مقتدر بودند اما نه تنها به خواسته خود نرسیدند بلکه با تعطیلی حوزه ها، بیانیه مراجع و علما و راهپیمایی مردم، رهبر ایران بیشتر از گذشته در صدر اخبار و برجسته تر و موجب انسجام اجتماعی شد.

وی با بیان اینکه غرب بازنده اصلی میدان اهانت به رهبری است، تصریح کرد: کشور ما در یک جنگ همه جانبه با مستکبران عالم قرار دارد و آنچه در این روزها از سوی دولتی ها اتفاق افتاد، اگر چه خوب اما کافی نبود و به عقیده بنده باید سفیر فرانسه از ایران اخراج میشد و از نظر حقوقی معاونت بین الملل قوه قضاییه وارد عمل شود و کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون اصل نود نیز به کمک قوه قضاییه بیاید.

ارسال نظرات