۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۲۷۶۷۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نماز شب جزء برنامه‌های اصلی و تبلیغی برای نوجوانان و جوانان قرار گیرد

نماز شب جزء برنامه‌های اصلی و تبلیغی برای نوجوانان و جوانان قرار گیرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: انجام واجبات و ترک محرمات حرکت در مسیر بهشت است و نیازی به نماز شب ندارد، اما اتصال به خدا بدون نماز شب امکان ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در جمع اعضای مجمع رهروان وصال شهدای شهرستان آران و بیدگل گفت: یکی از ویژگی‌های این مجموعه این است که تأسیس آن بر اساس تقوا و شهادت است.

وی انگیزه و نیت در ایجاد و تاسیس هر مجموعه‌ای را مهم دانست و افزود: قرآن ملاک و برتری یک مسجد را تأسیس ساخت مسجد بر اساس تقوا دانسته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به تنوع فعالیت‌ها در مجمع رهروان وصال شهدای شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت مجموعه رهروان وصال شهدای شهرستان آران و بیدگل در بخش فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فعالیت‌های اقتصادی مجمع رهروان وصال شهدای شهرستان آران و بیدگل به ویژه توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های تحت پوشش در کنار خدماتی که فروشگاه زنجیره‌ای این مجمع به مردم دارد ارزشمند است.

وی افزود: تشکیل ۶۹ گروه برای دیدار با خانواده و مادر شهدا در شب میلاد حضرت فاطمه(س) فعالیت تشکیلاتی و سازماندهی شده ارزشمندی است که خداوند ذهن نورانی شما را به آن هدایت داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به اهمیت استمرار و تبلیغ چنین فعالیت‌های انقلابی و ارزشی تأکید کرد و ابراز داشت: یکی از مهمترین چالش عدم بروز و ظهور فعالیت‌ها انقلابی در اجتماع است در حالیکه فعالیت‌های انجام شده باید در قالب کلیپ‌های کوتاه به اطلاع افکارعمومی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تالیف، انتشار، برگزاری نمایشگاه کتاب و موضوع بندی خاطرات و وصایای شهدا را از جمله فعالیت‌های قابل تقدیر مجمع رهروان وسال شهدای شهرستان آران و بیدگل دانست و ابراز داشت: بازگو کردن سیره و آرمان شهدا برای نسل جوان امروز حرکت در مسیر شهدا است.

وی نماز را کلید وصال دانست و با اشاره به اینکه وصال به خداوند عزوجل سفری است که جز با مرکب راهوار شب زنده داری به دست نمی‌آید، اظهار داشت: انجام واجبات و ترک محرمات حرکت در مسیر بهشت است و نیازی به نماز شب ندارد، اما اتصال به خدا بدون نماز شب امکان ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: رهروان وصال شهدا شهرستان آران و بیدگل نماز شب را جزء برنامه‌های اصلی و تبلیغی خود برای نوجوانان و جوانان قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ملاک در فعالیت سیاسی مجمع رهروان شهدا فرامین رهبرمعظم انقلاب دانست و افزود: در اختلاف نظر بین نیرو‌های انقلابی ملاک تبعیت از ولی فقیه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات