۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۲۷۷۵۳
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

مسئولان باید عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند

مسئولان باید عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به لزوم جهاد تبیین، گفت: مسئولان باید عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با رئیس و هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: فرار شاه از ایران در دی ماه سال ۵۷ برای ما درس بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه عاشورا و معنویت و اهل بیت(ع) بود که شاه را از ایران بیرون کرد، افزود: اگر امروز خودمان را با قرآن و اهل بیت(ع) گره بزنیم ماندگار خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه بر هماهنگی بین دستگاه‌های نظارتی و در راس آن نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تأکید کرد و گفت: ضمن تقدیر از اصلاحات انجام شده در مجموعه دانشگاه اماعدم هماهنگی و نابسمانی در مجموعه‌های اداری طبیعی، اما همراه با چالش است.

به گفته وی در مسیر امور اداری نباید در یک نقطه متوقف شوید و مسائلی به وجود بیاد که در شأن شهرستان مکرم و دارالمومنین کاشان نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم توجه به قناعت در امور اداری اشاره کرد و افزود: مراقب باشید از تجملات در دکور اتاق‌های اداری پرهیز شود و عملکرد‌ها به گونه‌ای باشد که اگر از حرام جلوگیری شد سبب خوشحالی افکار عمومی جامعه شود.

وی بر دسترس بودن مسؤولان تأکید کرد و با اشاره به این فرمایش امیرمومنان(ع) که تلاش کنید بین شما و مردم حاجب نباشد، گفت: همانگونه پاسخگوی ارباب رجوع، کارکنان، اساتید و دانشجویان باشید که در محضر مقام مافوق قرار دارید و یا باور داشته باشیم که ناظر بزرگی بر فتار ما نظارت دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان چالش بزرگ امروز را در تبیین مسائل دانست و افزود: همانگونه که امام راحل می‌فرماید عملکرد خود را به مردم بگویید، فعالیت و عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنید چرا که عملکرد شما شخصی نیست و بیانگر عملکرد نظام است.

وی خوش اخلاقی و برخورد خوش از سوی مسؤولان را حائز اهمیت دانست و با اشاره به این فرمایش پیامبر که مردم از اطراف افراد بد اخلاق پراکنده می‌شوند، گفت: مراقب گام‌های شیطان باشید که شیطان در کار خود استاد است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین این تفکر در زیر مجموعه مدیریت‌ها که تجمع و اعتراض تنها راه کار برای احقاق حق و حقوق است را پذیرفتنی ندانست و افزود: دلسوزی و عملکرد مدیران برای زیر مجموعه‌ها باید بروز و ظهور داشته باشد بطوری که اطمینان داشته باشند بدون مراجعه و اعتراض، مسئولان به دنبال و پیگیر حق و حقوق آن‌ها است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات