۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۲۷۸۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اجرا و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی نیازمند تلاش های جهادگونه است

اجرا و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی نیازمند تلاش های جهادگونه است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که اجرا و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی نیازمند تلاش های جهادگونه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در مراسم عزاداری علی بن محمد باقر(ع) که در حسینیه نخل سر فره کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه امام زمان(عج) در دوره غیبت نائب عام دارد، گفت: مراجع تقلید نائب امام زمان(عج) هستند.

وی افزود: آیت الله مدنی کاشانی نیز در مقطعی که در کاشان بودند نائب عام امام عصر(عج) بودند و رهبر معظم انقلاب امروز نائب عام امام زمان(عج) هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که قصد خادم شدن آستان مقدس ائمه اطهار(ع) باید با تقوا باشند، افزود: آستان مقدس ائمه اطهار (ع) مکان رفت و آمد ملائکه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه باید تلاش کنیم به اندازه توان خود تقوای الهی را در قلوب خود تجلی دهیم، اظهار داشت: خادم امام زمان(عج) حتی اگر فکر گناه در ذهن اش خطور کند لیاقت خادم شدن را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ارتباط با عظمت امامزاده سلطانعلی ابن باقر(ع) و مردم کاشان گفت: نمایندگان مردم کاشان در سال ۱۱۳ هجری قمری به مدینه محضر امام باقر(ع) رفتند و از ایشان تقاضای اعزام مبلغ به منطقه کاشان را داشتند و حضرت نیز فرزند خودش علی را به کاشان فرستاد که این امر بیانگرعنایت امام باقر(ع) به مردم کاشان است.

وی افزود: دستگاه ظالم بنی امیه حضرت سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) را به شهادت رساند و مردم کاشان نیز همه ساله ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت علی ابن باقر(ع) عزاداری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را یک دستور دانست که در انتهای آن به سبک زندگی اسلامی توصیه می‌کند که نیازمند یک جهاد همه جانبه دارد، اظهار داشت: اگر بخواهیم حرف امام زمان(عج) را گوش کنیم باید ببینیم رهبر معظم انقلاب چه دستوری دارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات