۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۷۲۷۸۸۲
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی در کنار توزیع اطعام بین نیازمندان

لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی در کنار توزیع اطعام بین نیازمندان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی در کنار توزیع اطعام بین نیازمندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با اعضای مؤسسه دارالایتام، گفت: همزمان با تامین نیاز‌های مادی نیازمندان، فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی را برای فرزندان خانواده‌های نیازمند توسعه و اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: نخواندن نماز، نداشتن اعتقاد به معاد، حضور در جلسات حرام اهل باطل و ندادن طعام به نیازمندان از جمله چهار دلیل جهنمی شدن انسان‌ها است.

وی توزیع اطعام هفتگی بین نیازمندان را از جمله فعالیت‌های قابل تقدیر مؤسسه دارالایتام دانست و با اشاره به اینکه این اطعام موضوعیت دارد، ادامه داد: خانواده‌ای که منتظر اطعام چهارشنبه‌های مؤسسه دارالایتام است این اطعام موضوعیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی در کنار توزیع اطعام بین نیازمندان تأکید کرد و ابراز داشت: برای اصول دین، نماز و اخلاق، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای نوجوانان و جوانان با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای سرمایه گذاری مادی و معنوی شود.

وی انتخاب اعضای پاکدست با سابقه درخشان و کار جهادی، دارای اعتبار مالی و اجتماعی و با تجربه و کاربلد برای هیات امنا مؤسسه مهم دانست و افزود: عدم تخصص افراد سبب دوباره کاری و افزایش هزینه و کاهش بهره وری است.

نماینده ولی فقیه فعالیت درمؤسسات خیریه را دارای اجر و پاداش معنوی دانست و یادآور شد: افرادی که در این مؤسسات فعالیت می‌کنند باید عاشق و دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات