۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۲۷۹۰۵
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عزت کشور و افتخار ملت است

سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عزت کشور و افتخار ملت است
عضو فقهای شورای نگهبان مردم را حامی سپاه خواند و گفت: هرچه دشمنان برای مقابله با سپاه به شیطنت بپردازند، آنها در نگاه ملت منفورتر و سپاه عزیزتر خواهد بود.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به یاوگویی های معاندان نظام نسبت به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد ضربه زدن، محدود کردن و سقوط این نظام هستند و از هیچ کوشش و تلاش، توطئه و شیطنتی مضایقه نمی کنند.

وی هدف دشمنان این نظام را نابودی جامعه اسلامی برشمرد و ابراز کرد: غایت و هدف مخالفان انقلاب اسلامی چیزی فراتر از انقلاب و در واقع اغفال جوانان جامعه اسلامی و مبارزه با نیروهای مقاومت اسلامی است که البته این اراده آنان هست و اراده خداوند وراء اراده انسان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمن اراده خاموشی نور خدا را دارد ولی این تنها خواست و نیت آنها است اما در عمل چقدر موفق باشند، قاعدتاً موفقیتی کسب نخواهند کرد چرا که وعده خداوند پیروزی و نصرت مسلمانان و نابودی کفار است و وعده الهی حتمی است.

آیت الله حسینی خراسانی سپاه پاسداران را از بازوان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: سپاه پاسدارن بارها شجاعت، توانمندی، ایمان و اخلاص خود را نسبت به اسلام و انقلاب و ارزش های اسلامی به اثبات رسانده و به نمایش گذاشته است.

وی افزد: تحریم و معرفی سپاه به عنوان یک نهاد تروریستی در حقیقت مقابله با جمهوری اسلامی است اما راه مقابله، دفاع تمام قد ملت از این مجموعه قدرتمند نظامی و حافظ امنیت می باشد که باید در قالب های گوناگون و رسانه ای صورت بگیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اسارت تفنگ داران مست و مغرور آمریکایی توسط سپاه پاسداران تصریح کرد: نیروهای متجاوز غرب در اوج قدرت و مستی توسط نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسدارن به اسارت درآمدند و دنیا نظاره‌گر اقتدار و رجز خوانی نیروهای انقلابی در دفاع از امنیت مرزهای دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی شد.

آیت الله حسینی خراسانی با تاکید بر محکومیت تحریم و عنوان تروریستی به سپاه پاسداران یادآور شد: دشمنان انقلاب و همه دنیا بدانند سپاه عزت کشور، افتخار ملت، مدافع نظام جمهوری اسلامی و بازوان توانمند فرماندهی کل قوای اسلام است.

وی ادامه داد: مردم ایران حامی و دعاگوی سپاه هستند و هر چه دشمنان ما برای مقابله با سپاه به شیطنت بپردازند، آنها در نگاه ملت منفورتر و سپاه عزیزتر خواهد بود.

ارسال نظرات