۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۲۷۹۵۴
امام جمعه موقت کاشان:

اغتشاشات اخیر جنگ ترکیبی جهانی و سنگین‌ترین هجوم علیه ملت ایران بود

اغتشاشات اخیر جنگ ترکیبی جهانی و سنگین‌ترین هجوم علیه ملت ایران بود
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: اغتشاشات اخیر دشمن جنگ ترکیبی جهانی و بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین هجوم علیه ملت ایران بود به طوریکه می‌توانست یک کشور را نابود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: تحریم سپاه نشانه درماندگی و ضعف دشمن در برابر ملت ایران است.

وی اقدامات ذلیلانه دشمن همچون تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهانت به مرجعیت را بیانگر ضعف و ناتوانی دشمن دانست و با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران از دو نعمت بزرگ برخوردار است، افزود: امروز دشمن در برابر نعمت رهبری قوی و شجاع و بصیر ایران تسلیم شده و شکست خورده است.

امام جمعه موقت کاشان افزود: طرح تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی اتحادیه اروپا نشانه ضعف و ناتوانی دشمن در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران است.

وی نادانی و احمق بودن دشمن را دومین نعمت بزرگ ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان ایران با تفکر مادی گرایی در برابر تفکر معنوی ملت بزرگ ایران تسلیم هستند.

به گفته وی دشمن امروز صریحا اعتراف کرده از بزرگ‌ترین و شکننده‌ترین تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اسلامی استفاده کرده است اما به پیروزی نرسیده است و ایران تهدید ها را تبدیل به فرصت کرده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ از تمام توان خودش برای شکست انقلاب اسلامی استفاده کرده است، اما انقلاب اسلامی هرروز قوی‌تر و مقتدرتر از روز قبل به راه خودش ادامه داده است.

وی از فتنه‌های گوناگون از جمله فتنه ۸۸ و بنزین و برجام و اغتشاشات اخیر به عنوان مهمترین دلیل استکبار جهانی برای مقابله با اسلام و جمهوری اسلامی ایران و استقلال کشور نام برد و افزود: ملت ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را مأیوس کرد.

به گفته وی اغتشاشات اخیر دشمن جنگ ترکیبی جهانی و بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین هجوم علیه ملت ایران بود به طوریکه رهبری معظم انقلاب اعلام کرد نقشه دشمن به اندازه‌ای سنگین بود که می‌توانست یک کشور را از نابود کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین با تسلیت سالروز شهادت علی ابن باقر(ع) در ۲۷ جمادی الثانی گفت: علی ابن باقر(ع) شخصیتی بزرگ و از خاندن ولایت و نخستین امام جمعه کاشان و نخستین شهید راه ولایت در کربلای ایران مشهد اردهال کاشان است.

امام جمعه موقت کاشان امامزاده علی ابن باقر را افتخار ملت ایران دانست و با اشاره به اینکه بزرگداشت این امامزاده واجب التعظیم نباید تنها منحصر به کاشان باشد، افزود: علی ابن امام محمد باقر(ع) بیش از گذشته باید در کشور معرفی شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات