۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۷۲۷۸۸۳
امام جمعه موقت کاشان:

همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن با یک سخنرانی رهبر انقلاب نقش بر آب می‌شود

همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن با یک سخنرانی رهبر انقلاب نقش بر آب می‌شود
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دشمن یک سال تلاش می‌کند و توطئه می‌کند، اما همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب نقش بر آب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای محدوده پایگاه ملامحسن فیض کاشانی، گفت: ازهمان آغاز رحلت پیامبر اکرم(ص) و آغاز ولایت امیرمومنان(ع) و بنیانگذاری تشیع خط سرخ شهادت نیز بنیانگذاری شد و نبرد بین جبهه حق و جبهه باطل تا به امروز ادامه داشته است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: خط سرخ شهادت تشیع ادامه داشته است تا شهادت نواب صفوی که روز گذشته سالگرد شهادت این طلبه شجاع و با بصیرت و نترس و آگاه و مخلص و فداکار بود.

وی گفت: خط سرخ شهادت از صدر اسلام به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رسید و رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام و میهن اسلامی با شهادت خود بقای اسلام و نظام اسلامی ایران را تضمین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: خط سرخ شهادت همچنان ادامه داشته تا به امروز که در اغتششات اخیر جوانان ایران را ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسانیدند.

وی از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان نعمت های بزرگ ملت ایران نام برد و گفت: درک و بصیرت رهبر معظم انقلاب سبب شده تا یک تنه در مقابل همه دنیا ایستاده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و دشمن را خشمگین می‌کند.

به گفته دشمن یک سال دشمن تلاش می‌کند و توطئه می‌کند، اما همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب نقش بر آب می‌شود.

امام جمعه موقت کاشان از حماقت دشمن به عنوان دومین نعمت نظام اسلامی نام برد و افزود: دشمن با وجود طراحی نقشه‌های دقیق اما هنوز بعد از ۴۰ سال نتوانسته ملت قهرمان را بشناسد و دشمن در جنگ عجیب و شکننده ترکیبی که تصور می‌کرد مردم از آن‌ها حمایت خواهند کرد نیز شکست خوردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات