۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۲۷۹۷۱
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه اصفهان خبر داد؛

تعطیلی مدارس شهر اصفهان و شهرستانهایی که در آنها اعلام آلودگی هوا شده است

تعطیلی مدارس شهر اصفهان و شهرستانهایی که در آنها اعلام آلودگی هوا شده است
اصفهان ـ حجت الاسلام ناجی گفت: بر اساس اعلام معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان مدارس شهر اصفهان و شهرستانهایی که در آنها اعلام آلودگی هوا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در پی افزایش شدید آلودگی هوا در اصفهان، براساس تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان فعالیت کلیه مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اصفهان و برخی شهرستان ها در روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم بهمن ماه به صورت غیرحضوری و فعالیت کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها در این مناطق در روز شنبه یکم بهمن ماه به صورت دورکار خواهد بود.

همچنین در این راستا کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مصوب نمود تا کلیه دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، لنجان و نیز بخش های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف آباد و شهر سجزی در روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری شوند و امتحانات دانشگاه ها مطابق برنامه قبلی کماکان برگزار گردد.

در همین راستا حجت الاسلام علیرضا ناجی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، از تعطیلی برخی مراکز آموزشی حوزه علمیه استان اصفهان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان مدارس شهر اصفهان و شهرستانهایی که در آنها اعلام آلودگی هوا شده تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز آموزشی حوزه علمیه اصفهان در شهرهایی که با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند امروز شنبه یکم بهمن ماه و فردا یکشنبه تعطیل می‌باشند اما فعالیت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برقرار است و آماده خدمت رسانی به طلاب معزز می باشد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات