۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۲۵۸۸۹
حجت الاسلام جلالی:

ظرفیت های حوزه علمیه اصفهان برای تربیت اساتید طرح ولایت آماده بکارگیری است

ظرفیت های حوزه علمیه اصفهان برای تربیت اساتید طرح ولایت آماده بکارگیری است
اصفهان ـ مسؤول مجمع عالی حکمت اسلامی اصفهان گفت: ظرفیت های حوزه علمیه اصفهان برای تربیت اساتید طرح ولایت آماده در راستای اهداف انقلاب اسلامی آماده بکارگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی مسؤول مجمع عالی حکمت اسلامی اصفهان، عصر امروز در نشست تبیین دوره تربیت مدرس طرح ولایت، با بیان اینکه در مجمع حکمت اصفهان حدود ۶۰ نفر عضو حاضر هستند، گفت: کمتر از نصف این تعداد از روحانیون هستند که در این جلسه حاضر شدند و تعدادی از اعضای جلسه نیز از استعدادهای برتر درس خارج خوان و پایه دهم هستند که ظرفیت ویژه ای برای تدریس در طرح ولایت دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ظرفیت شعبه مجمع عالی حکمت در اصفهان، معاونت پژوهش، معاونت آموزش و دیگر معاونت‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در راستای پیشبرد برنامه‌های طرح ولایت در راستای اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی و طرح ولایت که میراث ماندگار علامه مصباح است، آماده بکارگیری هستند.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست جمعی از اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان به طرح مباحث خود در خصوص فعالیت اساتید حوزه علمیه در طرح ولایت و برگزاری طرح ولایت ویژه طلاب پرداختند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات