۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۲۸۴۵۰
امام جمعه دامغان:

دهه فجر انقلاب اسلامی بهار جهاد تبیین است

دهه فجر انقلاب اسلامی بهار جهاد تبیین است
امام جمعه دامغان با تأکید بر ضرورت تبیین حقایق و دستاورد‌های انقلاب عزت آفرین اسلامی برای نسل‌های مختلف، گفت: به واقع دهه فجر انقلاب اسلامی بهار جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه باشکوه این هفته دامغان که باحضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب با موضوع جایگاه مهم تبیین حقایق با زبان‌ها و ابتکارات مختلف در برابر پروپاگاندای رسانه‌ای دشمنان اسلام و بدخواهان ملت بزرگ ایران، اظهار داشت: گسترش فرهنگ تبیین حقایق انقلاب اسلامی، معارف و ارزش‌های دینی، سبب افزایش تفکر و تعقل در جامعه می‌شود.

امام جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغار دهه مبارک فجر، افزود: انقلاب و نظام اسلامی ما با گذشته‌ای درخشان، اما پرفراز و نشیب وارد چهل و چهارمین سال عمر بابرکت خود می‌شود، انقلابی که به واقع معجزه قرن بود و زمینه ساز تحولات بزرگی در منطقه و حتی جهان طی چهاردهه اخیر شد.

خطیب نماز جمعه دامغان خاطرنشان کرد: شرایط کشورما و منطقه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باید برای نسل‌ها تشریح شود، در شرایطی که مستکبران عالم و سردمداران کفر، جهان را مورد تاخت و تاز خود قرار داده و به غارت ممالک مشغول بودند، غربی‌ها و بویژه آمریکایی‌ها برتمامی امورات ایران به عنوان مملکت اهل بیت مسط بودند، منابع و امکانات ما را غارت می‌کردند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت آگاه ایران به رهبری امام خمینی (ره)، نهضتی بود که با الطاف الهی بساط مستکبران عالم را از کشورمان جمع کرد، نظامی مستقل برپایه دستورات دین مبین اسلام بنا نهاده شد و با مقاومت ملت در سایه رهبری و ولایت، چون خورشیدی درخشید و تمام نظام‌های ظلمانی جهان را تحت الشعاع خود قرار داد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان سمنان یادآور شد: به واقع همه ما مدیون انقلاب اسلامی، تفکری که آن را شکل داد و رهبری نمود، خون‌های پاکی که پای این درخت تناور به زمین ریخته شد و فداکاری‌های بسیاری که انجام شد تا پیشرفت‌های امروز کشور و اقتدار ملت بزرگ ایران حاصل شود، عزت و اقتداری که هر روز در سطح جهان درحال گسترش است؛ انقلابی که بوی فرج حضرت، ولی عصر (عج) از آن به مشام می‌رسد. /۹۷۷/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات