۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۲۸۵۶۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اسلام فرهنگ غرب را به چالش کشانده است

اسلام فرهنگ غرب را به چالش کشانده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اسلام فرهنگ غرب را به چالش کشانده و فرهنگ غرب در برابر فرهنگ اسلامی و قرآنی خلع سلاح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع مسؤولان کاشان، دین را از سیاست جدا ندانست و گفت: مخالفت و دعوای آمریکا و اروپا با قرآن و جمهوری اسلامی ایران برای همین یک جمله است.

وی با اشاره به اینکه در هر صفحه‌ای از قرآن عجین بودن دین با سیاست قابل درک است گفت: اسلام دین کامل و جامعی است و قرآن، فرهنگ غرب را به چالش کشانده است و این در حالی است که غرب برای همجنس بازی، اتحادیه، حزب و کتاب دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: وقتی در محضر قرآن و اهل بیت(ع) قرار داریم بیشتر متوجه به فرهنگ مبتذل و پوچ غرب می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به شعار «زن، زندگی، آزادی» اشاره کرد و سرنوشت اسفبار زن در غرب را یادآور شد و گفت: امروز بیش از یکصد هزار دختر از کشور‌های مختلف جهان در انگلستان از آن‌ها به عنوان برده جنسی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: خداوند در ارتباط با زن در قرآن می‌فرماید، برای آسایش و آرامش شما همسرانی را از جنس خودتان قرارداده ایم این مفهوم صحیح شعار «زن، زندگی، ازادی» است.

به گفته وی اسلام آمریکایی در عربستان و مصر و برخی کشور‌های دیگر اسلام وابستگی است و اسلام آزادگی و حریت نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این اعتراف رئیس اتحادیه عرب مبنی بر اینکه ما بین غزه و فلسطین و اسرائیل غاصب دیوار حائل ایجاد می‌کنیم، اما ایران در حال فرستادن ماهواره به فضا است، ابراز داشت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران براساس مبانی دینی است.

وی ادامه داد: امارات نیز ماهواره به فضا فرستاد، اما طراحی این ماهواره توسط آمریکا، ساخت آن انگلیس و پرتاب آن توسط ژاپن بود و تنها هزینه‌های آن را امارات پرداخت کرد و این در حالی است که طراحی تا ساخت ماهواره ایران تماما توسط جوانان دانشمند ایرانی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به پیشرفت‌ها و توسعه صنایع دفاعی و نظامی ایران نیز اشاره کرد و با بیان اینکه خداوند در قرآن از مسلمانان می‌خواهد هرچه می‌توانید قوی شوید، یادآور شد: آمریکا وقتی افغانستان را اشغال کرد آیات جهاد را از کتاب دینی افغانستان حذف کرد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر آمادگی دفاعی کشور، یادآور شد: آمریکایی‌ها سال ۲۰۰۲ برای حمله به ایران تصمیم جدی داشتند، اما بعد از ارزیابی تجهیزات آن زمان ایران متوجه شدند در صورت حمله به ایران روزانه ۲۰ هزار نیروی آمریکایی کشته خواهند و طی سه روز آمریکا شکست خواهد خورد.

نماینده، ولی فقیه در کاشان همچنین به فرهنگ غنی اسلام در مورد خانواده و والدین اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ دنیای غرب در برابر فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی و قرآنی خلع سلاح است و حرفی برای گفتن ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به سبک زندگی اسلامی و قرآنی در ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام و نظام امروز با دین و قرآن که نهاد خانواده و سیاست و قضاوت و اجتماع را اداره کند مخالفت کرده و آن را به آتش می‌کشند.

وی ادامه داد: با وجود مخالفت دشمنان اسلام امام زمان (عج) با ظهور خود عالمگیر خواهد شد و انقلاب اسلامی زمینه ساز عدالت گستر جهانی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات