۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۲۸۴۴۴
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اساتید دانشگاه، معلمان و روحانیون

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اساتید دانشگاه، معلمان و روحانیون
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از سوی اساتید دانشگاه، معلمان و روحانیون تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک میلاد امام جواد (ع) به سالگرد آیت الله میرسیدعلی یثربی عالم برجسته منطقه کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: این عالم وارسته یکی از اساتید امام خمینی (ره) و استوانه تقوا و شخصیتی وارسته و متواضع بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اهانت به قرآن و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد و افزود: اول بهمن ماه امسال رئیس حزب راست افراطی دانمارک مقابل سفارت ترکیه در این کشور در اقدامی هتاکانه قرآن را به آتش کشید.

به گفته وی در کنار این حادثه نشریه فرانسوی شارلی ابدو نیز کاریکاتور موهنی را علیه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام به تصویر کشید و همزمان اروپایی‌ها سپاه پاسداران مقتدر جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه امروز نماد تفسیر اهل بیتی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید هستند، گفت: قرآن، مراجع و رهبری و سپاه مقتدر وجه جمع است و لشکر ابلیس و شیاطین جن و انس می‌دانند، قرآن با تفسیراهل بیتی(ع) به آن‌ها ضربه زده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را بازوی مقتدر رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: شهیدان تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و شهید حسین همدانی و حاج قاسم از افتخارات ملت قهرمان ایران اسلامی و سپاه پاسداران ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: حاج قاسم فتنه داعش را که مدعی بودند ۳۰ سال نابود شدنی نبود تنها طی ۶ سال طومارش را در هم پیچید و نیروی مقتدر سپاه فتنه اخیر را که طراحی جامع و یک ضلع ۱۰گانه اش جمع آوری ۱۷ هزار نیرو در کردستان عراق بود در داخل خاک آن‌ها، نیست و نابود کرد.

به گفته وی ملت قهرمان ایران اسلامی همواره قدردان نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و هستند و خواهند بود و ملت ایران می‌داند سپاه برای حفظ امنیت کشور از جان خود گذشته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی حکم عید غدیر را دارد، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن نعمت ولایت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران از سوی اساتید دانشگاه، معلمان و روحانیون تأکید کرد و گفت: مردم کاشان همه ساله ۱۱ بهمن مضجع نورانی امام راحل و مرقد مطهر شهدای ۷۲ تن را با گلاب ناب کاشان عطرافشانی می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات