۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۲۸۳۵۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

به برکت انقلاب اسلامی در اوج عزت قرار داریم

به برکت انقلاب اسلامی در اوج عزت قرار داریم
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید براینکه قبل از انقلاب در اوج ذلت بودیم و امروز در اوج عزت هستیم، گفت: امروز ملت ایران خود تصمیم گیرنده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در شام شهادت امام هادی(ع) در جمع عزاداران و نمازگزاران مسجد امام هادی، گفت: شاه از نظر سیاسی در مقابل آمریکا ذلیل بود به طوریکه آمریکا هواپیما‌های جنگی ایران را بدون اجازه شاه به جنگ ویتنام می‌برد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران در اوج عزت و اقتداری قرار دارند به طوریکه هیچ قدرتی اجازه دخالت در امورداخلی ایران را ندارد و ملت ایران خود تصمیم گیرنده هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: براساس آمار ارائه شده از سوی سازمان زنان ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بی سوادترین زنان دنیا بودند و تنها کشور افغانستان در رتبه بعد از ایران قرار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اگر زنان ایران طی ۴۳ سال گذشته باسوادترین کشور دنیا شدند این همان معنای واقعی و عملی زن، زندگی و آزادی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم علم و پژوهش است، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید در پنجاه سال آینده به اندازه‌ای تولیدات علمی را افزایش دهید که هر کس در هر نقطه‌ای از جهان بخواهد علم یاد بگیرد مجبور باشد زبان فارسی را آموزش ببیند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه قبل از انقلاب در اوج ذلت بودیم، اما امروز در اوج عزت هستیم، اظهار داشت: این اوج اقتدار ایران است که اگر امروز پهپاد گران قیمت گلوبال آمریکا بخواهد به مرز هوایی ایران نزدیک شود با موشک تمام ایرانی سوم خرداد سرنگون می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن همه موفقیت‌های ایران را نشأت گرفته از اسلام ناب و قرآن و تفسیر اهل بیتی می‌داند، افزود: سالانه میلیون‌ها جلد قرآن حجاز توزیع می‌شود و تلاوت زیبا می‌شود و آمریکا نیز قرآن را ترویج هم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش امام راحل که بزرگترین سد از سبیل الله عربستان است، گفت: اگر امروز اروپا و آمریکا قرآن را می‌سوزانند و کاریکاتور موهن رهبری را می‌کشند به دلیل جنگ با قرآن به علاوه تفسیر اهل بیتی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات