۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۸۴۲۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آزادگان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند

آزادگان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی آزادگان را ذخیره انقلاب دانست و گفت: آزادگان سرافراز با تحمل شکنجه و دوری از وطن را با اقتدا به امام هفتم متحمل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جمع تشکل آزادگان کاشان و آران و بیدگل، گفت: شما ذخیره‌های انقلاب هستید که رنج شکنجه و دوری از وطن را با اقتدا به امام هفتم متحمل شدید و با ایمان راسخ برگشتید و معنویت را به ارمغان آوردید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه از ماه رجب باید بیشترین استفاده و بهره برداری را داشت، افزود: ذکر محوری ماه رجب استغفار است.

وی استغفار کردن را یکی از راه‌های تسلط بر نفس دانست و افزود: به تعبیر شهید مطهری پشیمانی بر گذشته و تصمیم جدی برعود در آینده دو رکن اصلی توبه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با بیان اینکه امام هادی هم رحمت رحیمی و هم رحمت رحمانی، گفت: اگر برای حاجات خود به هرامام معصومی متوسل شوید اما فیض از طریق امام زمان(عج) می‌رسد.

وی همچنین به لزوم خود شناسی و ارزش جسم و روح تأکید کرد و اظهار داشت: اگر ارزش و قیمت جسم و روح نزد خدا را بدانیم، اجازه نخواهیم داد چشم، گوش و زبان مرتکب گناه شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات