۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۲۸۳۸۳
با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان انجام شد؛

اعزام نخستین کاروان راهیان نور کاشان

اعزام نخستین کاروان راهیان نور کاشان
اصفهان– نخستین گروه ۳۰۸ نفره از کاروان راهیان نور کاشان با هفت دستگاه اتوبوس عازم مناطق دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور کاشان، گفت: سفر خود به نیابت از حضرت زهرا (س) آغاز کنید که ثواب این سفر بی نهایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مسیرحرکت گاهی اوقات با امام زمان (عج) خلوت کنید و در این خلوت نسبت به حضرت ابراز عشق و علاقه و دوستی داشته باشید، افزود: طی مدت سفر کوتاه خود دعای سلامتی امام زمان (عج) را فراموش نکنید و با توجه بخوانید چرا که همان لحظه امام زمان (عج) برای شما دعا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه با وضو وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس شوید که منطقه به خون شهدا آغشته شده است، اظهار داشت: به تعبیر امام راحل در بیابان‌های مناطق جنگی حضرت زهرا (س) هر شب به شهدای گمنام و استخوان‌ها بدن شهدا سر می‌زند.

وی ادامه داد: در این سفر هر چه می‌توانید به افراد کمک کنید تا اجر و پاداش و ثواب بیشتری را کسب کنید و برای ظهور امام زمان (عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب، رفع مشکلات کشور، عاقبت بخیری و سعادت و آینده خود و نسل صالح دعا کنید.

لازم به ذکر است در آستانه دهه مبارک فجر نخستین گروه ۳۰۸ نفره از کاروان راهیان نور کاشان با هفت دستگاه اتوبوس عازم مناطق دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند، امسال دو هزار نفر از بسیجیان کاشان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام خواهند شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات