۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۲۸۶۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام داشته باشند

همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام داشته باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از آسیب‌ها و چالش‌های شهرستان کاشان را موضوع طلاق اعلام کرد و گفت: همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار مدیران شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: درمسؤولیت اجتماعی وظایف خود را در قبال نظام اسلامی نباید فراموش کنیم.

وی به اهمیت موضوع اقتصاد اشاره کرد و افزود: دادن خمس و زکات مال خیر است در غیر این صورت طوق جهنم به گردن ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مدیریت در مؤسسات تولیدی و اقتصادی و در همه امور مهم است، اظهار داشت: مدیر هر مجموعه‌ای باید دو ویژگی متخصص و متعهد و پاک دست را داشته باشند چرا که اگر این دو ویژگی نباشد کشور و مؤسسات ضرر می‌کند.

وی به لزوم داشتن چشم انداز برای مجموعه‌های صنعتی اشاره کرد و تأکید کرد: مجموعه‌های صنعتی برای خود افق دید و اهداف بلند باید در نظر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأسیس شرکت فنی مهندسی در جوار شرکت فولاد را حائز اهمیت دانست و گفت: برای بومی سازی صنعت اهتمام ویژه داشته باشد چرا که شهید طهرانی مقدم و شهریاری نیز همین راه ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) می‌فرماید، تا عرق کارگر خشک نشده حقوق او را پرداخت کنید، اظهار داشت: پرداخت به موقع حقوق کارگراز افطاری و سحری دادن مهم تر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با یادآوری مسؤولیت اجتماعی صاحبان صنایع در قبال نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی با به وجود آوردن داعش به دنبال سلطه بر کشور‌های منطقه خاورمیانه بود، اما اراده خداوند و تدابیر رهبری و همت بالای حاج قاسم‌ها چنین فرصتی را به دشمن نداد.

وی در ادامه یکی از آسیب‌ها و چالش‌های شهرستان کاشان موضوع طلاق اعلام کرد و اظهار داشت: برای کاهش آمار طلاق در شهرستان کاشان از روان شناسان، مشاورین و قضات استفاده و برنامه ریزی شده است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با ابراز امیدواری از کاهش ۴۰ درصدی آمار طلاق در شهرستان کاشان، گفت: همه باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات