۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۲۸۶۲۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

۲۲ بهمن یادآور شهادت طلبی‌ و ولایتمداری ملت ایران است

۲۲ بهمن یادآور شهادت طلبی‌ و ولایتمداری ملت ایران است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: روز ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه علامه فیض کاشانی درباره شخصیت فیض کاشانی گفت: علامه فیض کاشانی در حدیث شاگرد علامه مجلسی، در فقه و تفسیر شاگرد شیخ بهایی، در فلسفه و عرفان شاگرد ملاصدرا بود و یکی از اثرات مهم و ماندگار ایشان تفسیر صافی است.

وی با تبریک ماه با برکت رجب از این ماه به عنوان ماه خدا، ماه شعیان، ماه پیامبر خدا نام برد و با تأکید براینکه استقغار ذکر محوری این ماه است، افزود: استغفار دارای شش رکن پشیمانی از انجام گناهان، تصمیم و اراده جدی برای عدم تکرار گناهان در آینده، ادا کردن حقوق مردم، قضا کردن واجبات فوت شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن مشترک حدود دو میلیارد مسلمان شیعه و سنی جهان صهیونیسم و آمریکا است، ادامه داد: مستر همفر جاسوس انگلیس، بعد از سال‌ها تحقیقات در مناطق اسلامی اعلام کرد مسلمانان ۲۳ نقطه قوت دارند که برای نابودی اسلام باید نقاط قوت مسلمانان را از آن‌ها گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: این جاسوس انگلیسی معتقد است برای اینکه نقاط قوت مسلمانان از آن‌ها گرفته شود باید پیوند مردم با علما، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، امام زادگان و حرام بودن گوشت خوک و مشروبات الکی را از آنها گرفت.

وی افزود: همفر امام زادگان را کانون تقویت ایمانی مسلمانان دانسته و قائل است باید آنها را با خاک یکسان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی از داعش به عنوان یکی دیگر از توطئه‌های دشمن بر علیه نظام اسلامی ایران نام برد و افزود: خانم کلینتون در خاطرات خود می‌گوید ما داعش را بوجود آوردیم تا اسلام را با تفکر دین خشن تفکر به دنیا معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که ۲۲ بهمن سراغاز حکومت الله بر جهان است، گفت: ۲۲ بهمن یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم، خداجو و پیرو ولایت و رهبری است.

به گفته وی انقلاب اسلامی ایران بیش از چهار دهه با قدرت در برابر همه توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران ایستاده است.

وی افزود: دشمن در ۴۳ سال گذشته هر روز علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده است که یکی از این توطئه‌ها تحمیل جنگ ۸ ساله بود تمام دنیا در از صدام حمایت کردند و نیرو‌های ۳۰ کشور دنیا در این جنگ به اسارت نیرو‌های اسلام درآمدند، اما یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات