۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۲۸۸۱۴
امام جمعه شهرستان پاوه:

مردم ایران برای دفاع از دین و انقلاب تمام مصائب و سختی ها را تحمل کردند

مردم ایران برای دفاع از دین و انقلاب تمام مصائب و سختی ها را تحمل کردند
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: قبل از پیروزی انقلاب ما در جامعه ای زندگی می کردیم که بحث دین، اخلاق، ادب و محبت و درکنار یکدیگر بودن کمرنگ و در حاشیه قرار گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با جمعی از مسئولان و مردم شهرستان پاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه شهرستان پاوه در این دیدار اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما در جامعه ای زندگی می کردیم، بحث دین اخلاق و ادب و محبت و درکنار یکدیگر بودن کمرنگ و در حاشیه قرار گرفته بود که به یکباره با شعارهای الله اکبر و لا اله الا الله مردم در شهر و روستاها بیدار شدند.

ماموستا قادری افزود: در کنار این بیداری ایمان شجاعت، ایثار صفا و صمیمیت و وحدت در شهرها و روستاها جاری گردید.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در غرب و شرق همه علیه جمهوری اسلامی متحد شدند و مردم ما شعار استقلال آزادی را سر می دادند. مستکبرین در حالت بهت و تعجب به خود می گفتند چگونه مردمی بدون اسلحه در مقابل قدرتمردان تا دندان مسلح پیروز شدند ، لذا احساس خطر کردند و پیروزی انقلاب را ضربه به خود  می دانستند و  در کل کشور مشکل ایجاد کردند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: مردم شریف ایران به عنوان بدنه نظام به جهت دفاع از دین و انقلاب تمام مصائب و سختی ها و مرارت ها را تحمل کردند و لحظه ای در دفاع از انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند و در مقابل دشمنان داخلی و هشت سال جنگ تحمیلی را با جان خریدند و ایستادند.

ماموستا قادری گفت: عصری که امروز هستیم با بهمن ۵۷ خیلی متفاوت است، در آن زمان صداقت، وحدت، صفا و برادری معیار بود اما امروز واژه ها زیبا هستند، ولی اعمال و کردار غیر مطلوب اند.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به ناآرامی های چند ماه اخیر در کشور، گفت: آنچه که نباید بشنویم را شنیدیم، اهانت، تهدید، بی احترامی، بی انصافی، هجوم به رهبری، اهانت به دین، قران و حجاب ، علما و به هر انچه نزد ما مقدس بود حمله کردند و آنچه توانستند گفتند و کردند.

وی افزود: ما ممنون ملت اورامانات خصوصا مردم پاوه و اعضا محترم شورای تامین پاوه هستیم که به نسبت جاهای دیگر خوب عمل شد و سربلندیم و خون جوانی ریخته نشد.

امام جمعه پاوه در پایان سخنان خود از مردم این شهرستان درخواست حضور فعال در راهپیمایی 22 بهمن کرد./1400/

ارسال نظرات