۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۲۸۸۵۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

طلاب «طرح امین» با سعه صدر نسبت به تربیت دانش آموزان اهتمام داشته باشند

طلاب «طرح امین» با سعه صدر نسبت به تربیت دانش آموزان اهتمام داشته باشند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: از شما طلاب «طرح امین» انتظار داریم که با سعه صدر نسبت به تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بانوان طلبه «طرح امین» کرمانشاه دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: از شما طلاب «طرح امین» انتظار داریم که با سعه صدر نسبت به تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام داشته باشید.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید در مسائل فرهنگی مطالعات خوبی داشته باشید تا بتوانید آن را به دانش آموزان منتقل کنید زیرا دشمنان همیشه از حوزه فرهنگ حمله خود را آغاز می کنند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برای نمونه زمانی که آمریکایی ها افغانستان را اشغال کردند اولین کار آنها در حوزه فرهنگی تغییر محتوای کتب درسی دانش آموزان بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: از سوی دیگر غربی ها نشان داده اند که حتی در کارهای به ظاهر عام المنفعه خود به دنبال پیاده کردن برنامه های فرهنگی خود و از بین هویت ملت ها هستند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: یکی از کارهایی که امروز غربی ها و آمریکایی ها بسیار روی آن مانور می دهند اشاعه بدحجابی و بی حجابی در سطح جامعه ماست زیرا با این کار می خواهند که فرهنگ و دین ما را نابود کنند.

آیت الله علما گفت: طلابی که در آموزش و پرورش حضور دارند باید به خوبی به مباحث فرهنگی آشنا باشند زیرا با این کار بهتر می توانند در تربیب و آموزش دانش آموزان موفق باشند./1400/

ارسال نظرات