۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۸۸۲۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

بعضی وعده‌ها در کرمانشاه بیش از ۱۵ سال روی زمین مانده است

بعضی وعده‌ها در کرمانشاه بیش از ۱۵ سال روی زمین مانده است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: برخی مسائل در کرمانشاه با وجود وعده‌های داده شده شاید بیش از ۱۵ سال است که زمین مانده و درست نشده که نمونه آن پالایشگاه آناهیتا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کرمانشاه از مناطق مستحق کار، تلاش و فعالیت است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه از بیکاری زیاد این استان گله‌مند بودند که در این زمینه باید فکرها و اقدامات اساسی و ماندگار انجام پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: برخی مسائل در استان کرمانشاه علی رغم وعده‌های داده شده شاید بیش از ۱۵ سال است که زمین مانده و درست نشده که نمونه آن پالایشگاه آناهیتا است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود سه مقوله جزء اولویت‌ها باشد، ادامه داد: مسکن جوانان حتی در حد یک سوئیت و واحدهای کوچک باید در دستور کار و مورد توجه قرار گیرد تا از این لحاظ مشکلی وجود نداشته باشد.

آیت‌الله علما تصریح کرد: جوانانی که از دانشگاه‌ها فارغ التحصیل می‌شوند باید از قبل فراخور توانمندی‌هایشان فضای کار برای آن‌ها مهیا شده باشد و همه باید در این زمینه کار و تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مرز خسروی قدیمی‌ترین مرز کشور است و استان در زمینه صادرات و واردات توانمندی دارد که باید از آن بهره ببریم و توجه به این مقوله می‌تواند گامی برای از بین بردن بیکاری در استان باشد.

وی همچنین بر فراهم آوردن زمینه ازدواج جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: با برطرف شدن مشکل اشتغال و مسکن جوانان زمینه ازدواج فراهم خواهد شد./1400/

ارسال نظرات