۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۷۲۸۹۰۷
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

برخی از خواص راه توسعه کشور را بیرون از مرزها می بینند

برخی از خواص راه توسعه کشور را بیرون از مرزها می بینند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: باید از برخی از خواص و عوام که همواره راه توسعه کشور را بیرون از مرزها می بینند، تعجب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حوادث اخیر و در مقابل خنثی شدن توطئه های دشمنان نشان می دهد که این کشور علیرغم بی تدبیری های برخی از خواص، دارای رهبری مدبر و مدیر است که باید قدر این مهم را همه بدانیم.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید روز دوشنبه خویش از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و علمی به نکات بسیار مهمی تاکید داشتند که ایشان «آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی» را برای کشور ضروری و حیاتی دانستند.

این استاد حوزه بیان داشت: منطق مواجهه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در مواجهه با مسئولان مبتنی بر راهبرد «نقد منصفانه و دفاع واقع‌بینانه» است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با نگاه به تاریخچه برخی از کشورهای موفق به عینه می بینیم که آنها برای رسیدن به جایگاه کنونی خود به داشته های بومی خود توجه و اتکا کرده اند با این حال باید از برخی از خواص و عوام که همواره راه توسعه کشور را بیرون از مرزها می بینند، تعجب کرد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم که در حوزه اقتصاد و صنعت توسعه واقعی داشته باشیم باید به داشته های خودمان و دستان نخبگان توجه کنیم زیرا حقیقت این است که بیگانگان هرگز دلسوز هیچ کشور نبوده و نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خیزش و مقاومت ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: ششم بهمن ماه جاری نیروهای نظامی اسرائیل غاصب به اردوگاه «جنین» حمله بردند که با وجود اینکه 26 فلسطینی در این یورش شهید و مجروج شدند، صهیونیست ها با مقاومت شدید و جانانه رزمندگان فلسطینی روبرو شدند.

حجت الاسلام صالحی یادآور شد: امروز دولت نتانیاهو در مقابل مقاومت فلسطینی ها به بن بست رسیده است و یک چالش بزرگ برای او محسوب می گردد، لذا اسرائیل با این وضعیت در عمل نشان داده است که در مقابل ایران و سوریه نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد./1400/

ارسال نظرات