۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۲۹۰۱۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

رفع مشکلات جامعه ایثارگر وظیفه ای سنگین بر دوش مسؤولان است

رفع مشکلات جامعه ایثارگر وظیفه ای سنگین بر دوش مسؤولان است
حجت الاسلام هاشمی پذیرش مسؤولیت در هر جایگاهی را امانت خواند و گفت: باید از فرصتی که در اختیار داریم در جهت رفع مشکلات جامعه هدف استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در مراسم تجلیل از همکاران ایثارگر به مناسبت ولادت امام علی(ع) گفت: از مهم ترین ویژگی های ایثارگر مؤمن خشوع در برابر پروردگار، پرهیز از کارهای لغو، پرداخت زکات، پاکدامنی و کنترل غرایض شهوانی، امانت داری و مراقبت از نماز اول وقت، است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: از دیگر ویژگی ها می توان به همراهی دل با خدا و توکل بر خدا، عدم پذیرش ولایت کافر، ایمان به کتب آسمونی، دوری از فساد مالی و اقتصادی اشاره کرد.

وی بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات جامعه ایثارگر تأکید کرد و گفت: از فرصتی که در اختیار داریم باید در عرصه خدمت رسانی و تلاش برا رفع مشکلات جامعه هدف گام برداریم.

حجت الاسلام هاشمی به فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره و بیان کرد: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی بنیاد شهید و اعزام کاروان ایثارگران به عتبات عالیات از جمله برکات این نهاد بوده که در حال انجام است.

وی با اشاره به محرومیت استان لرستان خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگران نیز در زمینه های مختلف همچون مسکن و اشتغال دارای مشکلات فراوانی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: در سفرهای استانی که تاکنون انجام شده مشکلات جامعه هدف تا حد امکان در همان روز برطرف شده است و مشکلات در حال پیگیری است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: همه ما در این عرصه که فعالیت می کنیم امانتدار هستیم و باید کمک کنیم از این ظرفیتی که در اختیار داریم در جهت رفع مشکلات جامعه هدف ایثارگر به خوبی استفاده کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات