۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۹۲۳۶
وزیر دفاع:

با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم/ طالب صلح و مخالف جنگ هستیم

با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم/ طالب صلح و مخالف جنگ هستیم
وزیر دفاع از تجهیز نیروهای مسلح ایران ‌به بهترین و ‌پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی و انتظامی خبر داد و گفت: با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع صبح امروز در مراسم الحاق شناورهای تندرو به ناوگان مرزبانی فرماندهی کل انتظامی طی سخنانی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از مولفه‌های اصلی امنیت کشور درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثار، مجاهدت و تلاش همه رزمندگان و نیروهای مسلح کشور است.

وی افزود: امروز به همت متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت دفاعی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و انتظامی تجهیز‌ند که هر کدام از آنها در نوع خود دارای ویژگی‌های ممتازی است.

امیر آشتیانی ادامه داد: ایران اسلامی توانسته با تکیه بر توان داخلی بر قله‌های عزت و افتخار بایستد، دشمنان نیز در عجز و ناتوانی هستند و با بحران‌های زیادی در حوزه اقتصاد و سیاست مواجه‌اند و با اتهامات دروغین به جمهوری اسلامی می‌خواهند وجهه از دست رفته خود را بازیابی کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه ما با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است گفت: ما طالب صلح و ثبات بوده و مخالف جنگ و هر نوع خشونت هستیم، دشمنان از بدو انقلاب توطئه‌های زیادی کردند، اما شکست خوردند و تمام ترفندهای آنان به ضرر خودشان تمام شد.

امیر آشتیانی ادامه داد: ما در وزارت دفاع و پشتیبانی ماموریت تسلیح و تجهیز نیروهای مسلح و قدرت منطقه‌ای خودمان را داریم، سازمان صنایع دریایی گام‌های مهمی در این زمینه برداشته و امروز 70 فروند تندرو به ناوگان فراجا الحاق شد که گام بزرگی در مواجهه و مقابله با تروریسم، مواد مخدر و قاچاق کالا خواهد بود.

رشد توان مرزبانی در دریاها

وی ادامه داد: این اقدامات در جهت تقویت تولید ملی، اشتغال‌آفرینی و امید‌آفرینی اقداماتی است که فراجا دنبال می‌کند، با این الحاق قدرت مانور در دریا و توان رزم فراجا افزایش می‌باید، همه پیشرفت‌ها در مجموعه وزارت دفاع در سه عامل است اول مطالبات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و هدایت و منویات ایشان که وزارت دفاع را به سمت اعتماد بنفس و خود باوری سوق می‌دهند.

امیر آشتیانی تصریح‌کرد: دومین عامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باعث شد دست اجانب و سلطه‌گران کوتاه شود و فضا برای خودباوری و کار باز شود و سومین عامل همت، عزم و اراده متخصصان و ابتکارات آنها در تولید محصولات است که کارهای بزرگی انجام دادند و ادامه خواهد یافت، از همه تشکر میکنم و در مسیر ارتقای توان نیروهای مسلح وزارت دفاع محکم عمل کند.

ارسال نظرات