۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۲۹۲۷۴
دبیر ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان قم تشریح کرد؛

جزئیات فراخوان «دعوت به همکاری برای جذب نیرو و تامین نیروی انسانی لازم»

جزئیات فراخوان «دعوت به همکاری برای جذب نیرو و تامین نیروی انسانی لازم»
حجت الاسلام گرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زمینه‌های مختلف فراخوان داد.

به‌ گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در نشست رسانه ای که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد، در زمینه های مختلف فراخوان داد که جزئیات آنها به شرح زیر است:

1- ستاد امر به معروف و نهی از منکر دعوت به همکاری در ستاد دارد و افرادی که می توانند در کارهای اجرایی ستاد از فعالیت های رسانه ای گرفته تا اداری، اجرائی، تخصصی و فضای مجازی انجام دهند از یک روز تا هفت روز در هفته یا از یک ساعت تا ۱۰ ساعت در روز در همه سطوح اعلام آمادگی می کند.

2- در زمینه تذکرات لسانی نیاز به نیروهای همکار داریم و کسانی که علاقمند به فعالیت در این زمینه ها هستند می توانند در این فراخوان شرکت کرده و با آموزش ها و ساماندهی های لازم در میدان عمل وارد و نقش آفرینی کنند.

3- در تشکل‌های مردمی نیازمند تشکیل تشکّل های فعال و موثری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر هستیم که تعداد ۱۸ عرصه را شامل می شود.

4- یکی از فراخوان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراخوان در عرصه تولیدات رسانه ای است که باید نقص های موجود در تولیدات رسانه ای جهت ترویج معروفات و نهی از منکرات برطرف شده و تولیدات لازم در زمینه های فیلم، پادکست، انیمیشن، مستند و موارد دیگر انجام پذیرد.

علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند با شماره تلفن گویای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شماره ۳۲۹۲۰۹۷۰ ۰۲۵ تماس گرفته و یا از طریق مدیریت کانال ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر قم به آیدی h_esmaeili1355@ در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند.

ارسال نظرات