۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۲۹۳۶۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با رهبری و شهدا است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با رهبری و شهدا است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با رهبری و شهدا، ثابت خواهد کرد انقلاب رادوست دارد و پای آن ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، معتکفین زیر ۳۰ سال در مراسم معنوی اعتکاف امسال را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: معتکفین امسال از نوجونان ۶ سال تا جوانان زیر ۳۰ سال بودند.

وی با تقدیر از مردم منطقه کاشان برای برگزاری جشن‌های باشکوه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود گفت: بسیج، سپاه و نیروی انتظامی، ادارات، دستگاه‌های شهرستان شهرداری و هیات‌های کارگری هنرمندانه شهر را برای برگزاری جشن‌های ایام الله دهه فجرآماده کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ظهور امام زمان(عج) دانست و اظهار داشت: امروز آمریکا از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هراس و وحشت است.

وی ۲۱ بهمن سال ۵۷ را یکی از بزرگترین امداد‌های غیبی خدا برای ملت ایران دانست و یادآور شد: بر اساس اسناد به دست آمده در ۲۱ بهمن سال ۵۷ آمریکا برای جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی با اعمال حکومت نظامی در تدارک کودتای نظامی بود، اما کودتای آمریکا با اطلاعیه امام و حضور مردم در خیابان‌ها شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان پیوستن نیروی هوایی به صف ملت را یکی دیگر از امداد‌های غیبی دانست و گفت: پیوستن نیروی هوایی به مردم سبب امیدواری و قدرت مردم برای مقابله با طاغوت شد.

به گفته وی همه ساله ۱۹ بهمن سبب می‌شود تا ۲۲ بهمن جلوه بیشتری داشته باشد، چرا که سخنرانی امام(ره) در ۱۹ بهمن سال ۵۷ مردم به مردم نیرو داد و مردم را هیجان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین از ۱۸ بهمن امسال به عنوان سومین امداد غیبی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: رونمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه زیر زمینی عقاب ۴۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران، مانور مشترک اسرائیل و آمریکا برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را با شکست روبه‌رو کرد.

وی همچنین با تبریک ۲۲ بهمن و تاکید براینکه ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حمایت خود از اسلام و نظام و ولایت را به دنیا نشان خواهد داد، اظهار داشت: ملت ایران با حضور همگانی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از آرمان‌های نظام اسلامی، ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب به دنیا اعلام خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یکی از ویژگی‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام بیداری ملت ایران به دنیا دانست و ابراز داشت: ملت ایران با حضور در خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و شهیدان، ثابت خواهد کرد انقلاب خود را دوست دارند و به پای آن ایستاده است.

به گفته وی بعد از ۱۴۰۰ سال حکومت دینی در صدر اسلام با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ۲۲ بهمن، اسلام ناب محمدی (ص) دوباره زنده شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به زلزله خوی و تأکید بر کمک به مردم زلزله زده، گفت: امدادرسانی مردم و برنامه ریزی علمی توسط مسکن سازان و همچنین وظیفه معنوی خواندن سوره زلزال و آیه ۴۱ سوره فاطر و آیه ۶۵ سوره حجر از جمله وظایف سه گانه مردم و مسؤولان در قبال زلزله زدگان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات