۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۷۲۹۳۷۴

تقدیر آیت الله اعرافی از طلاب ورزشکار

تقدیر آیت الله اعرافی از طلاب ورزشکار
همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۵۰۰ طلبه ورزشکار در جشنواره ملی ورزشی طلاب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام ۴ هزار شهید روحانی، برای اولین بار جشنواره ملی فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون با همکاری انجمن ورزش طلاب کشور به میزبانی مازندران برگزار شد.

در این جشنواره بیش از ۵۰۰ طلبه ورزشکار از ۲۶ استان به مدت ۳ روز در رشته های «فوتسال»، «تنیس روی میز»، «شنا» و «آمادگی جسمانی» به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این مسابقات طلاب اصفهان و سه استان خراسان(رضوی، شمالی و جنوبی) تحت یک برنامه ورزشی و مدیریت انجمن ورزشی طلاب کشور با قدرت در این جشنواره شرکت کردند.

پیامی از جنس صمیمیت/ تقدیر آیت الله اعرافی

جشنواره ملی فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون کشور مورد تقدیر و تجلیل آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور هم قرار گرفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پیامی که «صمیمت، تقدیر و حمایت» از محتوای آن پیداست، آورده است:

دوستان امور طلاب حوزه های علمیه ستاد و سراسر کشور. انجمن ورزشی حوزه های علمیه. تیم های ورزشی طلاب عزیز.

باسلام و درود

اوقات خوش و اعیاد مبارک ماه شریف رجب و دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی مبارک باد.

صمیمانه از همه مساهمت کنندگان، شرکت کنندگان، تیم های ورزشی طلاب سراسر کشور وکارگزاران محترم ورزش حوزویان و بویژه دست اندرکاران مسابقات اخیر تقدیر و تشکر می نمایم.

مراتب سلام و درود و سپاس و تبریک و شادباش خود را به همه دوستان عزیز تقدیم می نمایم.

توفیقات روزافزون افزون دوستان ورزشی حوزوی را در ارتقای فرهنگ ورزش و الگو سازی اخلاق و ادب ورزش متعالی و اهتمام به توسعه و تعمیق اهداف فردی و اجتماعی و سلامت جسمی و روحی ورزش و گسترش تعاملات سازنده با ورزشکاران ارجمند کشور و پیشبرد و تحقق اسناد ورزشی حوزه را از خداوند مهربان و توانا خواستارم و آمادگی خود را برای هرگونه خدمتی که لازم باشد و مقدور اعلام می نمایم.

علی رضا اعرافی / ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱

 

تهران؛ میزبان اختتامیه جشنواره

به گفته حجت الاسلام محمد علی پورمتقی، رئیس انجمن ورزشی طلاب کشور، مرحله نهایی و اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب در ۶ رشته با همکاری انجمن ورزشی طلاب، معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: إن شاء الله از سال آینده برگزاری لیگ فوتسال و والیبال طلاب را در تقویم سال ۱۴۰۲ انجمن ورزشی طلاب کشور خواهیم داشت.

ارسال نظرات