۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۷۲۹۳۸۰

تأکید نماینده ولی فقیه در کاشان بر بومی سازی چرخه تولید در کشور

تأکید نماینده ولی فقیه در کاشان بر بومی سازی چرخه تولید در کشور
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تلاش برای استقلال اقتصادی و ایجاد شغل در جامعه را یک کار نبوی دانست و بر بومی سازی چرخه تولید تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی جمعه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در مشاغل خانگی، گفت: فلسفه گشایش نمایشگاه آشنا شدن مردم با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان است.

وی به لزوم معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان کاشان در طول سال و در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی اشاره کرد و افزود: برای تولید محصولات با کیفیت برای مصرف کننده اهتمام بیشتری داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی را حائز اهمیت دانست و  با اشاره به اینکه  تولید کنندگان برای فروش محصولات خود با مشکل روبه‌رو هستند، گفت: سازمان جهاد، تعاون و ادارات مرتبط بستر فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات تولید شده را فراهم کنند.

وی بر بومی سازی چرخه تولید در منطقه کاشان تأکید کرد و گفت: برنامه ریزی برای تولید محصولاتی که امکان تولید مواد اولیه آن در منطقه کاشان وجود دارد ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه دستاورد‌های فرهنگی تولید مشاغل خانگی از سوی بانوان خانه دار همراه با تربیت فرزندان در کنار خانواده را مهم دانست و افزود: مادر چهار شهید بارفروش در کاشان همراه با تربیت فرزندان به کار قالی بافی نیز اهتمام دازد.

وی تلاش برای استقلال اقتصادی و ایجاد شغل در جامعه را یک کار نبوی دانست و گفت: پیامبراکرم(ص) می‌فرماید، هر کس از ما کمک بخواهد به او کمک می‌کنیم، اما برای بی نیاز باید از خدا بخواهید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات