۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۲۹۵۲۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تنها راه مبارزه با جنگ مجازی، پیوند دادن جوانان با شهدا است

تنها راه مبارزه با جنگ مجازی، پیوند دادن جوانان با شهدا است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با طوفان مجازی، پیوند دادن جوانان با شهدا است بر سرمایه گذاری روی این موضوع تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان، گفت: از یک جمله از سیره شهید که شاید سرنوشت یک شخص را تغییر بدهد غفلت نشود.

وی افزود: شما باید به خود افتخار کنید در گروهی فعالیت می‌کنید که خداوند در قرآن می‌فرماید، برخی از امت اسلامی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر و دعوت به خیر را انجام می‌دهند، ضمن اینکه اصل امت پیامبر به عنوان آمر به معروف تعریف شده است، اما طایفه شما، طایفه خاص است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه یک وظیفه همگانی بری همه مردم است «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ» و یک وظیفه‌ای هم ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارد، گفت: اگر خداوند شما را مخاطب خود قرار داده است این افتخار بزرگی برای شما است که مورد خطاب خداوند هستید.

وی با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با طوفان مجازی، پیوند دادن جوانان با شهدا است بر سرمایه گذاری روی این موضوع تأکید کرد و اظهار داشت: انتقال سیره شهدا به جوانان کم رنگ بوده است.

به گفته وی همزمان با فعالیت‌های تعریف شده ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، استخراج بخش‌هایی از سیره شهدا و توزیع آن در اماکن مذهبی در ایام نوروز امسال بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: همانگونه که رسانه ملی نقش مهمی بر تاثیرگذاری و هدایت افکار عمومی دارد، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز نباید از انتقال سیره تأثیرگذار شهدا به نسل جوان و آینده ساز کشور غفلت کند.

وی همچنین به لزوم انجام تذکر‌های لسانی و پیامک‌هایی با مضمون «به شهر مکرم داراالمومنین کاشان خوش آمدید» در ورودی‌های شهرستان در ایام تعطیلات نوروز امسال تأکید کرد و افزود: این پیامک هم احترام به مسافرین و هم معرفی شهر متقین کاشان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش امام هادی(ع) که می‌فرماید، اگر کسی براى خود ارزش قائل باشد، شهوتش نزد او بى ارزش مى‌شود، گفت: اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای تبیین اکرام نفس در جامعه اهتمام داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات